avunurum gecede sensizliği unutup
kalakaldığı ana ardında gözün yaşı
ildiğine sayınca yine de savunurum
taşı gönlüne sevip dağlar gibi yüceyi
gelmesini bekledi yollarına bakarak
fırtına içinden dalgalanırken
ahım dinmeyesi sızıl geceler
sensizliğe beden algılanırken
ahım inmeyesi kızıl geceler
özlemine derin dinmeyen acı
gamı sökünce
sıcak bir el sarıldı
sarılmalıydı
yeni gün kapısında
damı çökünce
gidenler gittiği yerde
geri dönecek değiller
göçmen kuşları döndü
suya saldım özlemi
akıp gitti belki
dalgalar getirecek mi
fidan öyküsü
boyu bir karıştı ilk
törenle dikti
yumuşacık elliler
tutun toprağa
toprak saracak seni
bir avuç toprak
bereket verirken gör
goncalaşan gül
göğe bakıp gülüşür
yoksul sofrası
süremi yitmiş
gün arasına sığın
bahar sabahı
yeşile dönmüş çevre
tutsak olmadan şehre
gece koynuna
alır beni bir adım
adını gece
gül aya fısıldadım
gökleri tuttu
sana vara düş kurup
yollarda geçebilsem
nicesinden yakarıp
çöllerde geçebilsem
umut tazecik saklım




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu