Öyle güzel bakıyorsun ki hayata !
Eski bayram sabahlarının ,
Heyecanını yaşatıyorsun insana ...
Bazen sevmek,
Daha çok özleyerek güzel ...
Daha çok hayal ederek belki de
Çünkü seven yürekler ;
Kayıp mutlulukların peşinden giderler !..
Bir bebeğe,
Hayat nasıl gidiyor gidiyor diye sormayın!
Anlamaz!
Ona "Çikolata gösterin!"
O size hayatın nasıl gittiğini hemen söyler
Gülümseyerek uzatırsa ellerini,
Hayattan tat almak
öyle kolay değil !
Gün gelecek ,
Dilinin tatlılığını ,
Gün gelecek ,
Gözyaşlarının tuzunu ,
Eğer bir gün döneceğim
Bekle diyorsa sana ;
Sakın inanma !
O dünkü yağmurdu ,
Yağdı geçti !
Anladım ki ;
Kendini feda etmeyi pek kabullenmişsin .
Fazla yutmuş yine de sevmişsin .
İçinde taşıyacağını sırtında taşımışsın .
Yollarını kaybedenlere yol göstermişsin .
Sürekli hayal kırıklıklarına rağmen ,
Gel bir gün ...
Sol omzuma koy başını .
Hiç dünyaya bakmam .
Severim saçlarını ...
Bir şiir okurum ,
Ya da bir şarkı mırıldanırım ,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!