Ne garip değil mi ?
Birlikte uzun zaman geçirdiğimiz insanlar
Sadece birer isim olarak kalıyor !
Oysa çok daha az zaman geçirdiğimiz
Büyük aşk yaşadığımız tek bir insan ;
Yüreğimizin içinde ilelebet yaşıyor !
İmkanların yokluğunda bile,
Hayatın güzelliğini görmeye çalıştım,
Karanlıkta bile ışık aradım,
Umutla geleceğe baktım.
İnsana benzeyen biriyle karşılaştım ;
Rengarenk çiçeklerin açmadığı ,
Unutmakla tutarsız olmak arasında,
Yalnızlığı seçmekle yalnız bırakılmak arasında,
Nezaketli olmakla hafifmeşrep davranmak arasında,
Durup dururken
Bir sıkıntı çöküyor bazen içime
Gözlerimden yaşlar akıyor sessizce
Benden hep ilgi bekleyenler var ama
Ufak bir ilgiye bende muhtacım kendimce ..
Ufak bir ilgi,
Bugünlerde ;
Huzurlu yaşamak için ,
Bir amaca ihtiyacımız var..
Yarının başka bir gün olduğunu ,
Kontrollü bir hayat yaşadığımızı ,
Olumsuzluklara boş vermemiz gerektiğini ,
Şu yaşam denilen koridordan ,
İkiyüzlü, dalkavuk, arsız, onursuz,
Bir korkak gibi ,
Saklanarak mı gideceksin ?
Yoksa onurun elinde ;
Öyle ya da böyle
Seneler akıp geçiyor
Yaş almak önemli değil de !
En güzel yılları yaşayamadan yaşlanmak ;
O koyuyor en çok insana !..
Geceleri gökyüzüne baktığımızda
Ay ve yıldızları görürüz !
Güneşin aydınlığında işgalden kurtarılmış vatan topraklarında ay yıldızlı bayraklarımızı görürüz ! Bayrak, Türk milletinin kalbinin atışıdır; Hürriyetimizin sembolü, vatanımızın gururudur. Göklerimizde onurla dalgalanan şerefimizdir.
Ya istiklal ya ölüm şiarı ile
Hürriyetimizin timsali bayraklarımızı göndere çektiren adamdır ;
Mustafa Kemal Atatürk .
Bugün Bayram ...
Yalnız olmadığınızı anlamaya ,
Eksik yanlarımızı bulmaya ,
Nereden gelip nereye gittiğimizi bilmeye ,
Uzaklarda kalanları görmeye ,
Çocukluğumuzu anmaya ihtiyacımız var .
Bayramlar buluşmaktır.
Baba evinin kokusuna,
Anne mutfağının eskimiş tabaklarına uzanmaktır.
Eski resimleri karıştırmaktır bayramlar!
Neon ışıkları gibi alır gözlerini hatıralar.
Belki yaşıtın olan erik ağacını yeniden görmektir.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!