Uzun zaman önceleri ,
Şirin mi şirin mahallemiz ,
Erik dut ağaçlı bahçeli evlerimiz vardı .
Müstakil katlı çiçeklerle kaplıydı ...
O evlerde güzel insanlar yaşardı ...
Akşamları kapıların önüne kilimler serilirdi .
Huzurlu insanların her günü güzeldir…
Eskiden insanların ruhları daha güzeldi !
Keşke kaybettiklerimizin arasından ,
Güven duygumuza dokunmasalardı .
Mesafeler bu kadar açılmasaydı,
Herkes dürüst ve yardımsever yaşasaydı.
Hayatları griye boyayanlara
Neler yaşattığını takmayanlara
Derin ruh yaraları açanlara ...
Mutluluğun en güzel gülüşüne vardıklarında
Unutamayacakları bir Eylül dilerim.
Hayal kırıklığı mı yaşadın ?
Yaşamalıydın !
Bazı garip şeyler mi oldu ?
Olsun olmalıydı !
Hayatı keşfetmek ;
Öyle şehir ,devlet , kıta keşfetmek filan değildir .
Artık hiçbir şeydik .
Yoktuk hiç olmamıştık .
Seneler değildi yaşananlar .
Gün ay saat hiç gülmedik .
Birlikte hiç kahkaha atmadık .
Ağlamadık sevinmedik de !
Bir yaşamı yeniden düzenlemeye çalışmak ;
Bozulan bir şeyi sürekli tamir etmek gibi bir şey !
Eskiyor insan , eksiliyor bedenler ..
Beş üniversite bitirsen ne fayda !
Beden ağır işçilikten geçmiş "Ezildik be Usta !"
Yoksulluk içinde yaşayan sayısız insan var.
Şefkatten yoksunlar.
Sevgiden mahrumlar.
Nezaketten yoksunlar.
Adaletten mahrumlar.
Ahlaki olarak iflas edenler i
Daha çok yoruluyorsan bu günlerde ;
Hayat, eski şubatlara benzemediği içindir .
Yorgunluklar var , birikmiş umutlar...
Zaman durmuyor, dönmüyor şanslar ,
Dedem derdi ki ;
Zaman kaybetmeyin...
Çünkü tereddüt etmek
Hayatınızdan çok şeyler götürür
Ne yapacaksanız şimdi başlayın
Ruhunuzdaki umutlara koşun .
Bedensel olarak uzun yaşamak,
Övünülecek bir başarı değil !
Zira, intihar etmediğiniz sürece size verilen ömrü sürdürmek için elinizden geleni yapmak zorundasınız .
Dünyada her insanın içinde bulunduğu durum;
Kendileriyle kimlerin umurunda olduğunu kanıtlayarak geçen süredir ,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!