Göz önünde bulundum
Göz kırptı uzaklardan
Göz atma bana
Göz dağı veririm sana
Seni dün tesadüfen
Yıllar sonra durakta gördüm !
Yaklaş dedi yüreğim , seslen ...
Yumuşakça dokun ellerine ...
Bir içim su olmuş dedim kendi kendime .
Yabancısı olduğum şehirde ,
Hayat bana söz vermiyorsun ama ;
Her sabah güneşle buluşturuyorsun ...
Akşam gün batımını benimle paylaşıyor.
Ruhumun içinden insani bir bakış yaratıyorsun...
Gündüzleri benimle yürüyor
Geceleri sımsıkı sarılıp uyutuyorsun ..
Aşk , bir masal gibi başlar .
Sonra iki baskılı kitap olur .
Dışarıdan kapağını görenler
Çok güzel bir aşk hikayesi zannederler
"Seni seviyorum" denilen cümle
Zamanla kitabın sayfalarından silinir ...
Burada rüzgarın uğultusu var .
Yorulmak bilmeyenlerin ellerinde kovası var .
Yangını söndürmek için gelip su dolduruyorlar
Durmadan gidip geliyorlar ...
Ayaklarının sesi var !
Neredeyim derseniz ;
Hiç dikkat ettiniz mi?
Emek verilerek üretilen birçok üründen
Pahalılık şikayetleri geliyor!
Aracıların çoğu, üretenlerden
Çok daha fazla kazanıyor.
Toprağa adanmış hayatların
Karanlığı, kendi dünyasında bıraktım.
Seni koydum güneş niyetine,
Gözlerimin önüne.
Şimdi seninle aydınlanıyorum,
Yüreğimin gökyüzünde.
Bu yollarda ,
Şimdi yalnız başıma yürüyorum
Ellerinin sıcaklığını hatırladıkça
Geçtiğim yerlere ,
Senden izler bırakıp gidiyorum
Şimdi ne rüzgarda dalgalanan saçların ,
Ruhumla seviyorum diyorum
Anlamıyorlar !..
Hani aynı gövde de
Bir ağacın yaprakları olursun da
Beklenmedik ,
Sonbahar gelir ,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!