Bunca gürültü yapanların arasında,
Nasıl bir huzursun ki;
Denizi ve gökyüzünü gösterip
Sabır veriyorsun bana...
Gün bitti diye
Umudumuz biter mi hiç!
Yarınlarda da bitmeyecek.
Ayın yılın güneşin
Şu karşıdaki yüce dağın,
Umudu bitti mi ki!
İnsanın içinde öyle bir şey var ki ;
Ona kimse dokunamaz !
Adına "Umut !" diyorlar ...
Sonra baktım, gitmiştin...
Kirpiklerimin arasından yastığımın ucuna
bir damla yaş düştü ...
Özlemin, alev gibi sardı beni
Gözlerim hasrete düştü.
Boş bakışlarla kalakaldım...
Çoğundan daha zeki !..
Yaşımızdan daha sağlıklı !..
Vücudumuzdan daha dirençli !..
Birçoğundan daha güzel ve karizma olsak da
Hayatın ceremesi içinde
Hiçbir şey yapamayanlar !
Hayatın bize verdiği en önemli ders tecrübedir .
Tecrübe yaşamasaydık ,
Hiçbir şey öğrenemezdik !
Tecrübe dediğimiz şey ;
Yediğimiz kazıkların toplamının,
Öyle hatıralar vardır ki ;
Kalbinizi ısıtır,
Güler yüzle anılarınızda gezinir,
Ve size o anları yeniden yaşatır.
Öyle hatıralar vardır ki ;
Artık kendimi affedeceğim ...
Sevmekten başka ,
Ne suçum var ki benim ?
Çözülmesi gereken bir sorunum yok !
İnsan sadece kendinin parçasıdır ..
Ellerimi yakamdan çekeceğim ...
Hani geceleri
Herkes uyur diyorlar ya !
Ben şimdi uyumaya değil
Seni yaşamaya gidiyorum ...
iplik yumaklarını çözer gibi
Çözüyorum içimdekileri
Nadide çiçek gibi bir hayatınız olsun istiyorsanız
Sağlam bir köke , sizi sevgisiz bırakmayacak düşünceli vicdanlı bir insana tutunmuş musunuz ona dikkat edin ...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!