Bir kahraman tanıdım
Kocaman kalbi vardı,
Cesareti gözlerine yazılmıştı
Az konuşurdu
Anlaşılması kolay anlatırdı
Milleti ve yüreğinde yaşattıkları için
Seni sonsuza kadar seveceğim,
Annen gider ben gitmem diyerek ;
Bir insanı öldürmek nedir ?
Siz bilir misiniz ?
Zorla uyumaya çalışıp
Onu her zerresiyle ..
Her şeyiyle tanıyordum .
Şimdi başka şekilde görüyorum.
Her taşın altından o çıkıyor .. ,
Ama bir yalancı bir yabancı gibi !
Geçmişe esir kalmayın
Dersini alana
Aynı okuldan iki kere Diploma verilmez !
Sevinçli günlerde unutuluyor
Üzüntülü günlerinde hatırlanıyorsan
Bu seni güvenilir insan yapar ama
Asla gerçek dostluğu göstermez !
Sıkıntıların atıldığı çöp tenekesi gibi bir şey olur
Çünkü gerçek dostlar sevinçte de üzüntüde beraberdir..
Bazı insanlar çiçekler gibidir ,
Gözlerinizi alamazsınız ,
Refah içinde yaşadıklarını varsaymayın.
Güzelliklerine aldanmayın.
Hayata tutunmak için ,
Ne zorluklara katlandıklarını bilseydiniz,
Vurdunuz ,döktünüz , dövdünüz ,
Tanelerimi orta yerimden kestiniz ,
Yediniz beni kendi yağımla !..
Yapraklarımın suyunu içtiniz ,
Barış sembolü deyip, dalımı ,
Beyaz güvercinin gagasında gösterdiniz ...
Hayat birçok kişiye ,
Dertlerini üzüntülerini olumsuz düşüncelerini ,
İçlerinden çekip dışarıya atmaları için ,
Dost adında birkaç gönüllü dert çöpçüsü vermiş
."Kıymetini bilin !"
Sonra durdum yeniden düşündüm
- Dedim ki kendi kendime:
Bir insanın zekası ne kadar güçlüyse ;
Duygularının derinliğine o kadar inebiliyor .
O kadar büyük mutluluk duyuyor .
O kadar da büyük acılar hissediyor .
Hiçbir dil eşit konuşmaz !
Başımıza gelen her şeye ,
Cesur kelimeler neden oluyor ...
Tartıştığımız her insan ;
Kendine bir çıkış yolu buluyor .
Düşünceli insan ;




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!