Ne iyi olurdu,
Verildiği gibi kalsaydı,
Ruhumuz!
Umudumuzu kaybetmeden,
Doğal duygularımızı,
Sapasağlam taşıyabilseydik yarınlara!
İnsanın biri kelebeği çok sevdi !.
Kendi yaşamı kadar bahçesinde uçması için izin istedi
Yaradan ona kelebekleri çok mu seviyorsun dedi
Benim bedenim kazada çiğnediğinden beri ümitsizim Yüce Allah’ım dedi .
Ve Yaradan ona kelebek olmayı mükafat olarak verdi .
Ama bir şartla dedi ;
Çocukluk ve gençlik döneminde yaşadığın acı-tatlı deneyimler olmasaydı ;
Bugün yaptığın davranışların doğru olup olmadığını nasıl ayırt edebilirdin?
Durumlar değişince,
Siz gelirken onlar giderler.
Merhaba, oyalama avutma yapanlar;
Kurduğunuz dengeleme ayarlarında
Ben yokum "Gözünüz aydın!"
Selamlar, gülümsememe neden olup
Ön yargılardan uzak,
Alçak gönüllülükle yaşıyorsanız !
Kalbiniz sevgi dolu, ruhunuz temizse,
Arkadaşlarınıza, ailenize değer verip,
Verdiğiniz sözleri yerine getiriyor,
Net ifadelerinizde güvenirlik, tutarlılık taşıyorsanız,
Birçok insan yaşar ama ;
Hiçbiri mübarek Şehitlerimiz kadar muhteşem değildir ...🇹🇷
Bir anlık derin boşluk
Adı üstünde bir anlık !!
Ya o boşluk sonsuz ve kalıcıysa ?
Gök kubbenin ihtişamı muhteşemdir ama
Ya o boşluk içinizdeyse ?
Ne güzel olurdu
Şurada yanımda olsaydın ...
En saf en doğal halimizle kavuşsaydık birbirimize
Denize karşı otursaydık seninle .
Dalga seslerinden başka ,
Binbir zahmet ile
öğrendiysen olta bağlamayı,
Hangi mevsimde ne tutulur bilirsen
Çapariyi, zokayı, paraketeyi
Öğrendiysen zarganayı
İyi gelmişse sana uzaklara kaçıp gitmeler...
Kıyıdan uzaklaşan
Tek kürekle kalmış bir balıkçıyım ben ,
Hayata dair ıskaladığım ne varsa içimde
Ardımda bırakıyorum…
Bir deniz fenerinin rotasını tutturmuş yüreğim …




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!