Bu ne hâl sevdiğim, yaldız yaldızsın
Hâlende pervanen olup öleyim
Gördüğüm en belâ şeydâ yıldızsın
Gam değil, bağrında solup öleyim
Kehribar gözlerin fermanım okur
Karadul örümcek ağını dokur
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sensiz olmuyor aç kapın geleyim,
Son defa olsa yüzüne güleyim,
Kapıda kalsamda sana köleyim,
Yine istemezsen orda öleyim.
Tebrikler Mucella hanım şiir güzel, dostluk
güzel bu dörtlükte benden hatıra kalsın.
Sevgi dolu selamlar.
Öldür
At beni bir zindana
Vur kelepçele kollarımı
Saçlarımı yol
Gözlerimi oy
Bırak soksun akrepler
Kemirsin fareler
Öldür öyle bir öldüki
Bir daha sevmiyeyim
Oktay Çöteli
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Öldür - Oktay Çöteli
şiirini Facebook arkadaşlarınız ile paylaşmak için tıklayın
PAYLAŞ
puan
10,0
(5 kişi)
yaz | oku
--------------------
'Öldür' Şiiri Hakkında
'Bu nasıl sevda.. Saygı duymak gerekiyor ama bana göre değil. Ben yaşatanı severim. Kutluyorum...'
Rumuz: Mücella Pakdemir
Şiirde seninkide ölüm benimkide ölümü anlatıyor, Ölümün bana göresi sana göresi olurmu? İlham yazdırıyor ne yapayım. sen niçin ölümü tercih ediyorsun.....?
HARİKASIN MÜCELLA DOSTUM KUTLARIM EMEĞİNİ ÜRETEN BEYNİNİ.. YÜREĞİN SOLMASIN DÜŞLERİM ÜŞÜMESİN. TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIMINA SAĞOL CAN.
Duygu dolu ve su gibi akıcı. Yüreğinize sağlık. Bu şahane eser, 29.09.2009 tarihinde www.genelhaberler.com'da SÖZÜN SULTANLARI Köşesinde yayınlanmıştır.
Selâmlar...
İsmail Hakkı Cengiz
Kutlarım efendim
Zor bir aşk isteği. Masallarda ya da destanlara ait bir hikaye...
Mevlâ'm uzun ömürler versin...Yürek sesiniz harika dile gelmiş her zaman ki gibi müthiş bir şiir okudum değerli kaleminizden üstadem...Yüreğiniz susmasın...Kabul buyurmanız dileğiyle...
Ben idim sevdanla dara çekilen
Verdiğin yük ile beli bükülen
Son nefeste inci inci dökülen
Akan göz yaşımı silip öleyim....Aşık Doğani / Doğan yıldız
Zergar inceliğinde işlenmiş bu şiirinizle kutluyor ve bir dörtlükte aczane benden size...
'Bilirsin bu dünya gözümde değil
Can tene bigane,özümde değil
Yürek sedasıdır,sözümde değil
Seyit divanında talip öleyim'
güzel çalışma kutlarım ...
tebessümle :)
Saygıdeğer Hanımefendi, bir kaç gündür yoktum, enfes ve anlam dolu mısralarınızı okumaktan uzak kalmıştım, Allah'a şükür yeniden geldim ve bugün okumaya başladım, harika mısralardan dolayı sizi saygıyla kutluyorum...(Şiirlerinizin ve seçtiğiniz temanın büyük anlamları var benim için, sizi saygıyla okuduğumu bilmenizi istirham eder, saygılarımı sunarım) Güneri Yıldız
Bu şiir ile ilgili 137 tane yorum bulunmakta