Bu ne hâl sevdiğim, yaldız yaldızsın
Hâlende pervanen olup öleyim
Gördüğüm en belâ şeydâ yıldızsın
Gam değil, bağrında solup öleyim
Kehribar gözlerin fermanım okur
Karadul örümcek ağını dokur
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Sevgili Mücella Kardeşim...
Kişi lişinin yoluna can verir gerekirse.
Buna layık olsun ve sevgileri ruha dolsun yeter ki.
Bu şiiriniz kaybettiğim manevi kızımı anımsattı.
Çpk istedim onun kurtulması için canımı vermeyi...
Bu dörtlüğü yazdım, kabul buyurursan;
Dilerdim acıların çeken olayım
Ömrümden kalanı sana vereyim
Rabbimden dileğim kabul olanda
Yoluna canımı verip öleyim
Kadir Tozlu
KUTLARIM TAM PUANLA GERÇEKTEN HARİKA OLUŞ YÜREĞİNE SAĞLIK.HAYIRLI BAYRAMLAR SEVGİ DOLU GEÇSİN HERGÜNÜ
Tek kelime ile harika, tam puanımla hem bayramıızı hem de bu güzel şiirinizi gönelden kutlarım.
mısralar sevgiye feda olmayı akıcı, hoş bir şekilde işlemiş. başarılı çalışmanızı kutlarım.
PIRLANTA GİBİ BİR ŞİİR.
YERE DÜŞSE DEĞERİ DÜŞMEZ.
DİZELER SANKİ BİR BİRİ İLE EMİŞMİŞ.
YÜK DEĞİL BİRBİRİNE.
KITALATR BAĞLANTILI,
BİR BÜTÜN,
BİR SÜTUN.
EMEĞİNE,
YÜREĞİNE,
BİLEĞİNE SAĞLIK.
KUTLARIM ESERİNİ,
BU ARADA DA BAYRAMINI.
SELÂMLARIMLA.
TAM PUANLA ALKIŞLIYORUM.
NECATİ OCAKCI
ANTALYA
böylesi sevgiye değer bir sevilen o mertebeye erişmenin ferah salonlarında huzurlu yüreğinin cennet şarabını içiyordur kana kana..
kutluyorum
namık cem
Kalp ayine-i sameddir! sadefinde sanem misal muhabbetlere yer yoktur!
Bu muhabbet-i meşrua olsa bile,böyle ifratında kar yoktur!
Hayırlı çalışmalar,hayırlı bayramlar.
Güzeldi.Beğenerek okudum.
Kutluyorum Sayın PAKDEMİR.
Erdemle.
Değerli şairem, bu kadar güzel ve nefis şiire benden on+ant.
Bir büyük sevdayı ben sende buldum
Aşkınla sarardım aşkınla soldum
Sanki mecnun gibi çölde kavruldum
Sevda çöllerinde yanıp öleyim ..Mehmet Kındap
Harika bir şiir olmuş güzel dost.Uzun ömürler niyaz ederim size Mevlâ'dan.Saygılar
Bu şiir ile ilgili 137 tane yorum bulunmakta