ÖLEYiM Şiiri - Yorumlar

Mücella Pakdemir
187

ŞİİR


46

TAKİPÇİ

Bu ne hâl sevdiğim, yaldız yaldızsın
Hâlende pervanen olup öleyim
Gördüğüm en belâ şeydâ yıldızsın
Gam değil, bağrında solup öleyim

Kehribar gözlerin fermanım okur
Karadul örümcek ağını dokur

Tamamını Oku
  • Asuman Soydan Atasayar
    Asuman Soydan Atasayar 19.09.2009 - 19:06

    HARIKALAR HARIKASI BIR MUCELLA PAKDEMIR USTALIGIYLA ISLENMIS SIIRI ICTENLIKLE TEBRIK EDIYORUM..KALEMIN HEP YAZSIN ARKADASIM..SEVGIYLE.

    Cevap Yaz
  • Yüksel Nimet Apel
    Yüksel Nimet Apel 19.09.2009 - 19:05

    Bir sevgi sözüne bin canım feda,
    Lutfunu esirgeme; ya gel, ya da,
    Duyur güzel sesinden hoş bir seda,
    Sonra bırak öleceksem öleyim...

    Günler aya döndü, aylar yıl oldu,
    Çektiğim çileler umarım doldu;
    Bir görsen yüzümü, nasıl da soldu,
    Yine de sen söyle! öl de öleyim...

    Emsalsiz şiirinize bizim de katkımız olmasını mütevazi bir tutumla belirttiğiniz için naçizane bir kaç mısra da benden olsun istedim teşekkürler ediyorum payalaşımınıza...

    Cevap Yaz
  • Mithat Çöpür
    Mithat Çöpür 19.09.2009 - 18:55

    Bu bayram arefesinde bayram kadar güzel ve tutkulu bir sevdanın şiirini okudum tebrikler kaleminiz daim yazsın. Bayramınızı kutluyor saygılar sunuyorum.

    Cevap Yaz
  • Ersin Kayışlı
    Ersin Kayışlı 19.09.2009 - 18:12

    EŞSİZ KALEMİNİZDEN MÜKEMMEL BİR ŞİİR DAHA OKUMANIN MUTLULUĞU İLE TÜM KALBİMLE KUTLUYOR SAYGILAR SUNUYORUM MÜCELLA HANIM. MUTLU BAYRAMLAR...

    Cevap Yaz
  • Umut Umut
    Umut Umut 19.09.2009 - 16:16

    Buram buram aşksın, gönlüm şâd olur
    Benzerini ancak cennette bulur
    Kederin seninle ne işi olur?
    Derdi âsumana salıp öleyim

    Harika...Tüm güzellikler sizinle olsun...sevgiyle kalın..

    Cevap Yaz
  • Ölüler Konuşmaz
    Ölüler Konuşmaz 19.09.2009 - 13:25

    nefis bir şiir efenedim *****10 saygılaırmla

    Cevap Yaz
  • Melih Baki
    Melih Baki 19.09.2009 - 13:03

    güzel bir sevda şiiri kutlarım....

    Cevap Yaz
  • Bedri Tahir Adaklı
    Bedri Tahir Adaklı 19.09.2009 - 12:50

    Kederin seninle ne işi olur?
    Derdi âsumana salıp öleyim
    *********************************
    Tebrikler efm. Var olunuz
    mükemmelsiniz. Bilmukabele niz de
    kutlar selam ederiz.

    Bedri Tahir Adaklı

    Cevap Yaz
  • Zübeyir Daras
    Zübeyir Daras 19.09.2009 - 12:19

    İtiraf edeyim ki hayatımda ilk defa bir bayan ın hece vezni ile yazdığı şiirlerin bu kadar derin sıfatlamalarla ve anlam koparmadan şiir akıcılığında ve geniş kelime haznesi ile yazışına tanık oluyorum. Samimi söylüyorum ki şiirlerim üzerine pek kabullenişim yoktur ama kıyaslama yapacak olursam Mücella Pakdemir diyorum. Doğruğu yazmakla birşey kaybetmem sizi tebrik ederim tekrar.

    Cevap Yaz
  • Mustafa Halit Evcim
    Mustafa Halit Evcim 19.09.2009 - 11:58

    kutlarım güzel şiirinizi, yüreğiniz daim olsun
    tam puan + ant.

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 137 tane yorum bulunmakta