Bu ne hâl sevdiğim, yaldız yaldızsın
Hâlende pervanen olup öleyim
Gördüğüm en belâ şeydâ yıldızsın
Gam değil, bağrında solup öleyim
Kehribar gözlerin fermanım okur
Karadul örümcek ağını dokur
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




HARIKALAR HARIKASI BIR MUCELLA PAKDEMIR USTALIGIYLA ISLENMIS SIIRI ICTENLIKLE TEBRIK EDIYORUM..KALEMIN HEP YAZSIN ARKADASIM..SEVGIYLE.
Bir sevgi sözüne bin canım feda,
Lutfunu esirgeme; ya gel, ya da,
Duyur güzel sesinden hoş bir seda,
Sonra bırak öleceksem öleyim...
Günler aya döndü, aylar yıl oldu,
Çektiğim çileler umarım doldu;
Bir görsen yüzümü, nasıl da soldu,
Yine de sen söyle! öl de öleyim...
Emsalsiz şiirinize bizim de katkımız olmasını mütevazi bir tutumla belirttiğiniz için naçizane bir kaç mısra da benden olsun istedim teşekkürler ediyorum payalaşımınıza...
Bu bayram arefesinde bayram kadar güzel ve tutkulu bir sevdanın şiirini okudum tebrikler kaleminiz daim yazsın. Bayramınızı kutluyor saygılar sunuyorum.
EŞSİZ KALEMİNİZDEN MÜKEMMEL BİR ŞİİR DAHA OKUMANIN MUTLULUĞU İLE TÜM KALBİMLE KUTLUYOR SAYGILAR SUNUYORUM MÜCELLA HANIM. MUTLU BAYRAMLAR...
Buram buram aşksın, gönlüm şâd olur
Benzerini ancak cennette bulur
Kederin seninle ne işi olur?
Derdi âsumana salıp öleyim
Harika...Tüm güzellikler sizinle olsun...sevgiyle kalın..
nefis bir şiir efenedim *****10 saygılaırmla
güzel bir sevda şiiri kutlarım....
Kederin seninle ne işi olur?
Derdi âsumana salıp öleyim
*********************************
Tebrikler efm. Var olunuz
mükemmelsiniz. Bilmukabele niz de
kutlar selam ederiz.
Bedri Tahir Adaklı
İtiraf edeyim ki hayatımda ilk defa bir bayan ın hece vezni ile yazdığı şiirlerin bu kadar derin sıfatlamalarla ve anlam koparmadan şiir akıcılığında ve geniş kelime haznesi ile yazışına tanık oluyorum. Samimi söylüyorum ki şiirlerim üzerine pek kabullenişim yoktur ama kıyaslama yapacak olursam Mücella Pakdemir diyorum. Doğruğu yazmakla birşey kaybetmem sizi tebrik ederim tekrar.
kutlarım güzel şiirinizi, yüreğiniz daim olsun
tam puan + ant.
Bu şiir ile ilgili 137 tane yorum bulunmakta