Bu ne hâl sevdiğim, yaldız yaldızsın
Hâlende pervanen olup öleyim
Gördüğüm en belâ şeydâ yıldızsın
Gam değil, bağrında solup öleyim
Kehribar gözlerin fermanım okur
Karadul örümcek ağını dokur
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Ustaca canım.. Şiirini tebrik ediyor sevgilerimi sunuyorum..
TEBRİKLER DEĞERLİ HOCAM USTA KALEM YÜREGİNİZİN SESİ HEP ÇAĞLASIN SLM VE DUA İLE
Kehribar gözlerin fermanım okur
Karadul örümcek ağını dokur
Mezarım olaydı gamzenden çukur
Girmeden bûseni çalıp öleyim
Çook güzeldi Sevgili Mücelle hanım...
Yüreğinize,yüreklere sağlık...
Saygı ve sevgiler...
Layık olan sevdaya methiye çok güzeldi, kutlarım. Sevgilerimle esen kalın!(10on)
Gönülden kutlarım kaleminize sağlık
Mesut Özbek
şahsınızda tüm değerli kalemleri kutluyorum harika bir şiir okudum yürekten kutluyorum.tam puan
Güzel anlatımlı dörtlükler emeğine yüreğine sağlık,tebrikler
Sevmenin vurgulayacı duygularla açık ve güzel bir anlatımı, yüreğinize sağlık.Saygılarımla kutlarım.
Harika dizeler okudum yine değerli kaleminizden Mücella hanım.....Ve sayfanızdan mutlu mesut ayrılıyorum.......
Kaleminiz ve gönül sesiniz hep çağlasın.saygılarımla
yağmur yağar paçalarım ıslanır
Deli gönül elbet bir gün uslanır
Seven insan aşığını kıskanır
Yar istesin ben uğruna öleyim
Bahtım kara yazıldıysa neyleyeyim
Ahım gibi ah var mı nerden bileyim
Pak demire vurylmuş bir köleyim
Yar istein ben uğruna öleyim
Şiirinizizi bütünlüğn,rimini ve melodisine uymak hayli zor.Gelneğe uydum.Ama bozulmasından korkarım.Halk şiirimizin hemen bütün özellikleri var bu yüzden kutluyorum.+10
a yazıldı
Bu şiir ile ilgili 137 tane yorum bulunmakta