ÖLEYiM Şiiri - Yorumlar

Mücella Pakdemir
187

ŞİİR


46

TAKİPÇİ

Bu ne hâl sevdiğim, yaldız yaldızsın
Hâlende pervanen olup öleyim
Gördüğüm en belâ şeydâ yıldızsın
Gam değil, bağrında solup öleyim

Kehribar gözlerin fermanım okur
Karadul örümcek ağını dokur

Tamamını Oku
  • Perinur Olgun
    Perinur Olgun 20.09.2009 - 11:59

    Ustaca canım.. Şiirini tebrik ediyor sevgilerimi sunuyorum..

    Cevap Yaz
  • Salih Kozan
    Salih Kozan 20.09.2009 - 02:30

    TEBRİKLER DEĞERLİ HOCAM USTA KALEM YÜREGİNİZİN SESİ HEP ÇAĞLASIN SLM VE DUA İLE

    Cevap Yaz
  • Hülya Ocak
    Hülya Ocak 20.09.2009 - 01:09

    Kehribar gözlerin fermanım okur
    Karadul örümcek ağını dokur
    Mezarım olaydı gamzenden çukur
    Girmeden bûseni çalıp öleyim

    Çook güzeldi Sevgili Mücelle hanım...
    Yüreğinize,yüreklere sağlık...

    Saygı ve sevgiler...

    Cevap Yaz
  • Ergin Bingöl
    Ergin Bingöl 19.09.2009 - 23:04

    Layık olan sevdaya methiye çok güzeldi, kutlarım. Sevgilerimle esen kalın!(10on)

    Cevap Yaz
  • Mesut Bayram Özbek
    Mesut Bayram Özbek 19.09.2009 - 22:27

    Gönülden kutlarım kaleminize sağlık
    Mesut Özbek

    Cevap Yaz
  • Zikrettin Karaca
    Zikrettin Karaca 19.09.2009 - 22:21

    şahsınızda tüm değerli kalemleri kutluyorum harika bir şiir okudum yürekten kutluyorum.tam puan

    Cevap Yaz
  • Dinçer Demirel
    Dinçer Demirel 19.09.2009 - 21:56

    Güzel anlatımlı dörtlükler emeğine yüreğine sağlık,tebrikler

    Cevap Yaz
  • Ahmet Cevdet Bekkaya
    Ahmet Cevdet Bekkaya 19.09.2009 - 21:28

    Sevmenin vurgulayacı duygularla açık ve güzel bir anlatımı, yüreğinize sağlık.Saygılarımla kutlarım.

    Cevap Yaz
  • Nilgün Öztürk
    Nilgün Öztürk 19.09.2009 - 20:59

    Harika dizeler okudum yine değerli kaleminizden Mücella hanım.....Ve sayfanızdan mutlu mesut ayrılıyorum.......

    Kaleminiz ve gönül sesiniz hep çağlasın.saygılarımla

    Cevap Yaz
  • Yılmaz Sayiner
    Yılmaz Sayiner 19.09.2009 - 20:27

    yağmur yağar paçalarım ıslanır
    Deli gönül elbet bir gün uslanır
    Seven insan aşığını kıskanır
    Yar istesin ben uğruna öleyim

    Bahtım kara yazıldıysa neyleyeyim
    Ahım gibi ah var mı nerden bileyim
    Pak demire vurylmuş bir köleyim
    Yar istein ben uğruna öleyim

    Şiirinizizi bütünlüğn,rimini ve melodisine uymak hayli zor.Gelneğe uydum.Ama bozulmasından korkarım.Halk şiirimizin hemen bütün özellikleri var bu yüzden kutluyorum.+10







    a yazıldı

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 137 tane yorum bulunmakta