Baba çık mezardan evimize gidelim
Neden yatıyorsun orada soğuk yerin
Evdekiler seni soruyor eksik her yerim
Ne olur gel baba seni çok özledim
Çok fakirdik seni mutlu edemedik
Bu hayatta gün yüzü gösteremedik
Evde huzur yoktu çok çile çektin
Ne olur gel baba seni çok özledim
Sen yoksun diye sol yanım çok acıyor
Babalar gününde içim kan ağlıyor
Baktığım insanlarda gözlerim seni arıyor
Ne olur gel baba evdekiler seni bekliyor
Ölüm yolculuğuna çok erken çıktın
Bir tümör hastalığına yenik düştün
Allah’ım yok mu çaresi kimse ölmesin
Ne olur gel baba seni çok özledim
Kayıt Tarihi : 30.05.2026 03:33:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!