Ve ben sensizim bugün…
Gözler kapalı hayat gibi görmüyorum
Sen yoksun nefes alamıyorum bugün
Titreyen soluğumda bir ağırlık var
Yaşam ağır geliyor bedenimi yoruyor,
Ve biz bizi yaşıyoruz…
Bir dünya oluyor hayat sen varken
Soluyorum sevgiyi yüreğime
Gözlerimde açılıyor kapıların
Ruhum giriyor içeriye
Ve son diyor gece maviye…
Gözlerimde saklısın bakma ne olur,
Bana bir daha,
Yüreğim savrulur rüzgârın kollarında,
Ve dağılırım…
Ve sustu…
Gözlerim en uzaklara kaçtı benden
Bakmak istemedi benim bakışım gibi
Dillerim sanki lal oldu sustu hepten
Konuşmadı yüreğimden akan hece gibi…
Ve tenimde dolaşsın sevgi…
Çok aldandım bu hayatta, inandım insanlara,
Kandım samimi sandım…
Çünkü her canlı bir duygu, bir yürek demek,
Sevgi demek ti…
Ve sen yoksun…
Geceyi sarmış sessizlik, nefes almıyor.
Karanlığın ruhunda, yokluğun kanıyor.
Umudum yıldızların, gözlerinde yanıyor.
Çıksam sokaklar virane ve sen yoksun.
Yabani bir gülüş nefesinde…
Farkında mısın seni nasıl sevdiğimin?
Haydi, tut ellerimden götür beni sana
Anlatamam görmelisin beni nasıl titrediğimi
Anlatamam bak gözlerime ne haldeyim
Yağan karın her tanesinde, sen varsın…
Çok uzaklarda, başka bir şehirde yaşardı.
Ruhumda yaşattığım, yürek atışım.
Gözlerine baktığımda, aşkım bir nergiste açardı.
Hayat kokardı, mutluluğun doyumsuz tadıydı.
Yağarım ıslansan…
Yalınayak, yürüyorum balım,
Ayağımı, sensizlik sarıyor,
Sönmüyor ki, karanlıklar canım,
Gözlerime, yokluğun konuyor…
Vurgun yaralar almışım…
Yüreğimden çıkarttım seni,
Tüm aşklarımı sıfırladım.
Şimdi gökyüzünde sakladığım,
Kanatlarımı da takındım.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!