Yağmur oluyorum…
Al beni sensizliğinin boşluklarından
Yoktum kendimde, kaç zamandır.
Hasretinin dik yokuşlarındayım, özlemlerim ulaşamıyor,
Aslında zamanı harcıyorum sadece,
Yakamoz açıyor gözlerinde…
Kaybolmuş bakışlarında,
Ruhun yok ki,
Sevgimden akan nehir,
Kuruyor gözlerinde…
Yakan sevdaların…
Bu gece, bir yakamoz olup gelsen,
Sokulsa ellerin, tenime dokunsan…
Kaybolup ta, yüreğime saklansan…
İnan o zaman, hep seni yaşardım.
Yaklaşıyor kokuna nefesim…
Yıkılıyor gökyüzü bulutları, düşüyor yaş ormanı toprağa,
Bir koku vuruyor cennet oluyor, nefeslerde hayat yaşıyor,
Bekliyor gözlerim resmini, kare kare görmek istiyor seni
Tut ellerimi uçalım gökyüzüne bir yıldız olalım kayan…
Yaşam gerçeğim…
Gözlerime saplandın, aşkınla kör odum.
Yüreğime süzülen o, duygularında kayboldum.
Sokuldu bakışların uzaklardan, gönül heybeme.
Ruhuma gömdüğüm sevdana, hapis oldum.
Yaşamım hayatın ötesinde seni arıyor…
Şu dumanlı dağ yollarında, sisler yoldaşım.
İçimdeki yangınları salarım boşluğa…
Kulaklarımın pası silinir de, gözlerim yaşlanır.
Koca bir ömür verdim bu hayatın zamanına…
Yıldız dansı başlar…
Sus olur dudaklarım,
Konuşmaz aşk kelamını…
Yürek sıkışır, yokluğun
Dar gelir ruhuma boğulurum.
Yıldızların falında niyetimsin…
Sarılsana sevginle, yüreğine bandım,
Gözlerinde parlayan, duygularda yandım,
İçimdeki hasreti, gökyüzüne saldım,
Kaybolursam sonsuzda, bulur musun beni?
Yıldızların suskunluğundaki ateş…
Hayat salıncağı,
Bir ileri bir geri gidip gelirken
Kalamıyorum da,
Gideceğim yere gidemiyorum da…
Yerin bende çok özel…
Yüreğim hisli bir kuş, yokluğunu şakır.
Tenime sığmaz, hırçın sevgimi taşır.
Aklıma her gelişinde çırpınır, uçar pır.
Mavi duygularım kaybolur, gökyüzünde…




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!