Gider oldu bakışlarım…
Darmadağın oldum dağıldım,
Boşluklara savruldum,
Sözlerime kulak vermedin,
Sevgimi kabullenmedin,
Gerçek değil…
Rüzgârın serinliği, dokunur yaprağa,
Sallanır içten içe, titrer yüreği,
Her darbe vurduğunda, tenine,
Hayata kırılgan, bir dünya olur…
Gel gara...
Seç bakalım, bir şans verdim sana,
Ne istiyorsun aşkım mı, yoksa yalnızlığın mı?
Karar vermelisin, çok zaman yok bak yağmur yağacak,
Islanmalıyız ruhlarımızda, sarmaş dolaş olmalıyız,
En dibe çekiyor sensizlik…
Özlemlere bir yürek çarpıyor,
Fırlarcasına uzaklardan…
Sensiz sahnelere,
Perde dercesine gecelerde…
Enginlerde süzülür kaybolurum…
Mağrur bakışların ötelerinde,
İnleyen duygularım, gezinir sessiz,
Narin yüreğimde, atan sevgini,
En sevgilim...
Haydi, duy sesimi, susmadım henüz gel yanıma,
Çok zor sensiz bu yüreği taşımak, çok yorgunum inan,
Vurgunlar yiyor yokluğunda fırtınalar yıkıyor, gövdemi…
Duygularım intihar edecek, sevgimin yarından atlayarak,
Bir ben varım bana yakın…
Yürüyorum hayatımın bataklığında
En dibe batmamak güneşi görmek adına
Ayaklarımın yorgunluğu bundandır ama
Çok fırtınalar yaşadım çok yalpaladım…
Bir çukur hayatın çamuruna banıyorsun…
Gamsız bir gönül gibi, umursamaz dünyanda,
Sahne alan yüzlerde, gizlenen ruhunla,
Bırakırsın her şeyi, yıkarsın kimi zaman,
Unutulmuş sevdalara, giremezsin umutlanma…
Bilmediğim bir âlemdeyim…
Dinmeyen bir gürültü, çınlar kulağımda,
Sanki canımı söküp, alır uzaklara,
Ruhum huzursuz, sığmaz duygulara,
Bedenim kaskatı, sanki yaşamaz…
Bir anlam kazandı…
Gecenin karanlığında,
Işığın gülen tanecikleri vardı, sanki…
Yıldızların yüreklerinden yansıyarak,
Göz kırpıyorlardı…




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!