Yollarımı sana gömüp mezar yaparım…
İçimde bir boşluk düşerim kendimden
Bir yalnızlık dolaşır sessizce, yüreğimde
Ruhumda zirve yapar özlemlerim sevgimden
Kaynar mutsuzluk buhar olurum, tenimde…
Yedi veren yürek…
Sen olmayınca gündüzler tat vermiyor
Güneş sanki çok soğuk…
Rüzgârın dokunuşunda kaynıyor tenim
Üşüyor duygularım yalnız gecelerde
Yok, oluş gibi bitiyorum…
Göremezsin, kanat olup uçtum görünmezliğe,
Çığlık oldum umutsuzca, yalnızlık sancılarıma,
Kaybolduğum sis bulutunda ki; hapis tenimde,
Yok, oluş gibi bitiyorum, tükeniyor yüreğim…
Yıllanmış umutlarda, yarınlar doğsun…
Bir ışık ol, dünyanın gecesine,
Pist açılsın, başlasın dostluk dansı,
Tanışsın tüm yürekler, yalnızlığı boğarcasına,
Gözler baksın, görsün kaybolan yüzleri…
Yılların dönen tekerlerinde…
Şimşekler vuruyor çivilerin üstüne,
Çakıyor yıldırımlar, çivileri çivilere
Dönmüyor giden tek canlı, inat etmişçesine
Geri dönmez hayat gibi, zaman titriyor canında…
Yılların hayatında biçiliyorum…
Duymuyor yüreğim, sevgini duymuyor,
Aç duygularım, şokları yaşıyor,
Gözüm dönmüş tenimde, hayat sarhoşuyum,
Akıyor yılların, çizgisinden bir yaşam,
Yılların hesaplaşmasından…
Gözlerim! Bakma içimde yangın var,
Gökyüzü kızıl bu gün,
Ruhu tutsak oldu sevgimin,
Kara zindan geceler yaşarım
Yalnızlık çemberinde
Kara yazı süzülür, gökyüzünden alına,
Bıçak sırtı gibi keser, kanatır yüreği,
Darmadağın yapar, geçmişi geleceği,
Anlamı olmayan karanlıklar başlar…
Yandım gönülden….
Bir rüzgâr oldum toprağı süpürdüm geçtim
Keskin bir soğuk oldum dondum tenimde
Sağnak yağmur oldum aktım içimden boşaldım
Güneş oldum doğdum sımsıcak güne aktım…
Yandı sevgim közlendim…
Islak tenlerimizde kurumayan nemli duygularız
Hep akar yüreğimizden damla olup düşeriz
Bir pınar yol verir nehir yürür kulaçlarımızda
Sonrasında kayboluruz hüzünde söz olup besteleniriz…




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!