Aslında,yollar da, yıllar da, yoramazdı
bu kadar kalpleri.
O, duygular var ya;
hani kontrolünü elimize alamadığımız.
Onlar;
daha çok yoruyor insanı..
Dostların;
seni olduğun gibi
Kabul etmeliler:
Zaman da bizi yıpratıyor,
hayata düşmanmıyız! .
Ruhunun güçlendiğini anladığında;
kollarında yaralar vardı
kalbinde de derin bir acı;
ve bir aslanın ağzında nasibin:
güçlenmiştin artık;
o yüzden;
Sana,
Neler yazacaktim neler
Ama
Gizli gizli sana okutmadan.
Sözcüklerin,
Hoşgörülü olmak ne zor mesele,
Ayna´n bunu kolaylaştırır mesela..
20:56 14.11.2015
sözlerin emirdi gözlerin kurşun
çabuk kandım diye gülme halime
isterse ayazın közümü vursun
göze aldım diye gülme halime
yıldızlar söylerdi kaderin diye
Yaraları sarmaya sadakatlı
güçlü emin ellerdi ellerin;
tutamadım.
Hayat böyleydi,
yanındakinin nefesiyle ısınırsın
Bir ara oturup düşüneceğim
kim kimi üzüyor kim kime dargın
bu çıkmazlar sokak nereye çıkar
kimdir bekleyen hangi yürek yorgun
Çok kolayda gidilirmiş aslında
Bir insan bir insanda,
Görmek istedigini görür
Görmek istemedigine
Gözünü kapar.
Duymak istedigini secer alir,
Yılların öğretemediklerini;
birkaç beyaz saç teli öğretir.
18:22 19.01.2017




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.