''23 Nisan 1920'de onurlu bir halk, Mustafa Kemal'le yan yana, bağımsızlığa ve milli egemenliğe doğru o ilk adımı attı. Millet Meclisi açıldı. Ve bugün, 100 yıl önceki coşkuyla, Türkiye'nin dört bir yanında 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutluyoruz''
"Bayrağımız bin yaşasın."
Duygularımız karşılıklı pudram sevgiler ;)
Maria, bugün bayram. Bayrağını kaldır bakayım güzel dalgalanıyor mu ;)
Saygı ve sevgi olsun bugün.
Türküm, doğruyum, çalışkanım.
Yasam küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak, yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir.
Ülküm, yükselmek, ileri gitmektir.
Varlığım Türk varlığına armağan olsun.
Unutma ant iç
her insan kendine sır-dır yaratıcısını bulana kadar
bulunca belkide kendini ayet gibi okuyacak...sır-ayet
Bugün 23 Nisan, Hep neşeyle doluyor insan. ;))
''23 Nisan 1920'de onurlu bir halk, Mustafa Kemal'le yan yana, bağımsızlığa ve milli egemenliğe doğru o ilk adımı attı. Millet Meclisi açıldı. Ve bugün, 100 yıl önceki coşkuyla, Türkiye'nin dört bir yanında 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutluyoruz''
Rag 'N' Bone Man-Human
''Dünya dönüyor, ben de dönüyorum, Allah ahengimizi bozmasın.''
ama içinde biraz hüzün var. yüzleşmek zor olsa da bunu yapmak zorundayız.çünkü gerçek bu. (avijit)
bu belgesel için zaman kaybı denilemez.
hakikat kadar gerçek.
Antolojinin gülen bir yüreğini yitirmişiz, çok üzüldüm.
Allah rahmet eylesin. Nurlar içinde uyusun