''Karadeniz bölgesinin büyük bölümünde Çürük veya Çürüklük Ayı adıyla bilinen bu ay geçmişte yazın en sıcak dönemi olmasına karşık aşırı yağmur yağışı ile birlikte oluşan nemin her şeyi çürütmesiydi. Yörede bu dönemde ekilen hiçbir şeyin tutmayıp çürüyeceğine hatta yaraların bile iyileşmeyeceğine inanılmaktaydı.''
''Hayatta ne kadar gül dikeni varsa o kadar da paradoks vardır''
bit vardır bit. :)
14 Ağustos - 13 Eylül
''Karadeniz bölgesinin büyük bölümünde Çürük veya Çürüklük Ayı adıyla bilinen bu ay geçmişte yazın en sıcak dönemi olmasına karşık aşırı yağmur yağışı ile birlikte oluşan nemin her şeyi çürütmesiydi. Yörede bu dönemde ekilen hiçbir şeyin tutmayıp çürüyeceğine hatta yaraların bile iyileşmeyeceğine inanılmaktaydı.''
yakından bakarsan hepsi bir şiir
günbatımı...
ova..göğ..dağ
c..s..e
bir gemiydi benim sevdiğim
yelkeninde bir beyaz gül ah güzelim
dumanında sevda sözleri
Eksik bir şey mi var? hayatımda
Gökyüzü bazen, ciğerime doluyor
ilkgüz rüzgarı kanatlarımıza üfler ve şöyle der, evine sevdiklerine dön.
Dürer'in tavşanı bu demedi demeyin.
Hadi benim genç tavşanım bize bir niyet çek
Her zaman trajik bir şekilde beraber olacağız. ;)
Tanrı tutunamayanlardan rahmetini esirgemesin
Hayaletlerle dolu bir kafa. Ateşböcekleriyle dolu bir kalp