2 temmuzun intikamıdır dendi uzun bir süre.ama ben öyle düşünmüyorum.bu alevi sünni çatışması yaratmak için uygun bir zemin hazırlamaktı.aleviler tarihlerinde hiç bir zaman katliam yapmadılar. başbağlar ve sivas katliamını yapanlar utanmamlılar bu ülke insanlarına böyle büyük acılar yaşattıkları için. ölenleri saygıyla anıyoruz.
şemsiye
cingane :)))
Bizi kimse çekemedi halatlar koptu.
Büyüyünce TIR olucam.
sen gülsün bende bülbülün
2 temmuzun intikamıdır dendi uzun bir süre.ama ben öyle düşünmüyorum.bu alevi sünni çatışması yaratmak için uygun bir zemin hazırlamaktı.aleviler tarihlerinde hiç bir zaman katliam yapmadılar. başbağlar ve sivas katliamını yapanlar utanmamlılar bu ülke insanlarına böyle büyük acılar yaşattıkları için. ölenleri saygıyla anıyoruz.
2 temmuz 1993 türkiye cumhuriyeti tarihine işlenmiş kara bir lekedir.
osmannn yavrım..bana tayyare bileti al....
güzel bir filmdi.konuşma sahneleri çok az ama dersu uzalanın doğaya karşı en zor şartlarda bile hayatta kalma yollarını bilmesi
insana ilginç geliyo.
Mopak