Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Sultan Şeker
Sultan Şeker

İÇİNDE MUTLAKA BENDEN BİR ŞEY KALMIŞ OLMALI SEN GİDELİ BENDE EKSİK BİR ŞEY VAR ÇÜNKÜ...

  • mevlana17.12.2012 - 17:36

    Aşk; bedel ödemektir Ey Sevgili!
    Bülbül, gonca gülü görebilmek için her seher uyanık olmak ve güle ulaşmak için yüreğini gülün dikenine asmak, kanını akıtmak zorundadır. Ya ben yüreğimi nereye asayım Ey Sevgili.
    Çünkü Aşk bedel ister, külfetsiz nimet olmaz.
    Beklemek bedel ödemekse eğer hâlâ ödüyorum o bedeli. Bilesin! ........Mevlana..

  • mevlana17.12.2012 - 17:36

    'Gönlüm Dilime Dargın, Dilim Gönlüme... Gönlüm Duygularını Anlatamadığı için Kızarken Dilime...Dilim anlatamayacağı şeyleri Düşündüğü İçin Kızıyor Gönlüme.. MEVLANA

  • şükrü erbaş17.12.2012 - 17:26

    Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının
    eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla
    dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim.

    ÖMÜR HANIMLA GÜZ KONUŞMALARI

  • cahit sıtkı tarancı17.12.2012 - 17:00

    Ve gönül Tanrısına der ki:
    - Pervam yok verdiğin elemden;
    Her mihnet kabulüm, yeter ki
    Gün eksilmesin penceremden!

  • şu an ne dinliyorum17.12.2012 - 16:52

    john lenon__imagine

  • elvan17.12.2012 - 16:11

    çeşit çeşit

  • adalet17.12.2012 - 16:02

    Türkiye'de ' adalet ' sadece bayan ismidir

  • Yeryüzü notları17.12.2012 - 16:01

    Sonra düşündüm..
    Gülmekten başka ne yapabilirdim?
    Ben de Güldüm.

  • aşk17.12.2012 - 15:55

    Her şey zaman alır…
    Geride bir tek aşk kalır…
    Özgürlük, aşk, zaman ve sen içimde saklıdır…

  • atabetül hakayık17.12.2012 - 15:52

    hakikatlerin eşiği