Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Wolf Son
Wolf Son

@ FEEL ME IN YOUR HEART @

  • wolfson17.11.2021 - 18:11

    " baştan başa çile ve ateş
    Farz et ki incinmiş bir gülüşüm..
    Tam ortasında uyanılmış bir düş
    Ya da kaderin masa üstünde unutulmuş
    Tamamlanmamış projesi gibiyim.."

  • wolfson17.11.2021 - 18:06

    " Bir şarkı dinleyip sana gelmekten vazgeçiyorum..Ağrı kesiciyle idare edip hastaneye gitmemek gibi birşey "

  • wolfson17.11.2021 - 18:04

    Hezimete uğramış bir ordunun zafer hayali kuran mağrur komutanı gibiyim...herşeyin bittiğinin farkında olmayan....

  • wolfson17.11.2021 - 17:59

    " Hep özlerim...hep özlerim....
    İki kuru dalı birbirine sürterek ateş yakmayı bekleyen bir fukara gibi özlemim.."

  • wolfson17.11.2021 - 17:57

    " Seni hatırlatan herşeyden uzaklaştım ama kendinden kaçamıyorki insan "

  • wolfson17.11.2021 - 17:55

    Yuvasız kuşlar gibiyim mekanı belirsiz..
    Dünya denen memlekette sıla hasreti çekiyorum.

  • wolfson17.11.2021 - 17:52

    " özgür kalmak istiyordum ki kafesin düşünceden yapıldığını öğrendim "

  • wolfson28.08.2021 - 22:39

    .
    ……
    …….bitti
    ………soluklanabilirsin
    gece yarısı ağlayışlarında
    soluksuzca kalp sesini dinlediğin
    acıya yüreğini teslim ettiğin
    gidişler ve gelişler….
    ……
    …….bitti
    ………soluklanabilirsin
    oh be çekip
    güneşi gördüm ya dediğin
    hiçbir şeyin
    geceden ayrı olmadığı
    güneşinin rengini çalan
    o sefil kanamalı günler….
    ……
    …….bitti
    ………soluklanabilirsin
    şimdi;güneşin senin içinde doğduğu
    dağlarında yeşil gözlerini yıldız diye saldığın
    evleri tutku kokan
    çocukların meyve niyetine
    dallarda sallandığı köylere geldin….….
    ……acı/n
    ………BİT/ti
    …………toprağına geldin……………
    .soluklanabilirsin....

    B.Alpaslan

  • wolfson28.08.2021 - 22:33

    Bu gece daha çok severmisin beni ?
    Her zamankinden biraz daha çok
    Sonmuş gibi
    Başka gecemiz kalmamış gibi
    Yarın ben yokmuşum gibi
    Say ki
    Aldığım son nefes bu gece
    Son sesimi duyuşun
    Son kez sevdigini söyleyişin
    Yarın yokmuş gibi
    Ben ölüyormuşum gibi
    Bu gece çok severmisin beni ?

    D.M

  • wolfson28.08.2021 - 22:28

    Bir resimle başladı hikaye
    Bir resim ki hayal kadar gerçek
    Bir çift göz
    Hüzün bulutlarında boğulmuş
    İnadına gülümseyen
    Kayboldum derinlerinde mavinin
    Ağu'lu bakışlarında eridim
    Bir boşluk , bir yer aradım
    Gözlerinde yer yoktu...

    Sözleri vardı
    Şiirleri vardı
    Ruhunda kopan fırtınalarla eş
    Her sözünde her şiirde isyankar
    İsrafilin sur'undan çıkan sayha
    Bu sessiz çığlıklar gibiydi
    Kor gibi yanan şiirlerinde
    Bir satır arası aradım
    Bir noktalı tamamla cümlesi
    Sözlerinde yer yoktu....

    Çok yaralıydı
    Yarası benimkiyle eş
    Çok kanıyordu
    Görünmez sargılar içinde
    Lime lime olmuş gonül defterinde
    Girecek bir sayfa aradım
    Yüreğinde yer yoktu....

    Hiçbir şeyinde yer yoktu
    Olması gereken oldu
    Başlamadan bitmeliydi hikaye
    Şiirlere konu olacak bir öykü
    Yada bir efsane yaşamadık
    Hayatta bile bize yer yoktu.....