@ FEEL ME IN YOUR HEART @
"Sende bir şey var.. Bana derin derin nefes aldıran bir şey."Neruda
" Senin için yapraklarını kopardığım papatyalardan özür diledim dün gece. “Haklısınız dedim, ne sevdiği belli, ne sevmediği.”Neruda
" Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer, Benimle yeniden tanış."Neruda
" Seni ben kalbime çarptım kalbim artık eski kalb değil "S .Karakoç
" Gözyaşım kadar değerlisin; ama nasıl gözyaşlarım gözümden düştüyse şimdi sende öylesin. "Neruda
" Öyle fakirdi ki çocukluğum ecel gelse almazdı."Tazeoğlu
" Aramadığın yerlerde olmayı seçiyorum hep. Karşılaşma ihtimalimizin olmadığı, olamayacağı…Senden değil, seninle karşılaşmaktan korkuyorum " . Tazeoğlu
" Giden sizin için çok değerli de olsa, kapıyı örtün ki; içeride kalanlar üşümesin."Coelho
" Allah size bir yüz vermiş; bir tane de siz eklemeyin."Shakespeare
" Kimileri seviyorum der çünkü ezberlemiştir, kimileri diyemez çünkü gerçekten sevmiştir."Shakespeare
"Sende bir şey var.. Bana derin derin nefes aldıran bir şey."
Neruda
" Senin için yapraklarını kopardığım papatyalardan özür diledim dün gece. “Haklısınız dedim, ne sevdiği belli, ne sevmediği.”
Neruda
" Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer, Benimle yeniden tanış."
Neruda
" Seni ben kalbime çarptım kalbim artık eski kalb değil "
S .Karakoç
" Gözyaşım kadar değerlisin; ama nasıl gözyaşlarım gözümden düştüyse şimdi sende öylesin. "
Neruda
" Öyle fakirdi ki çocukluğum ecel gelse almazdı."
Tazeoğlu
" Aramadığın yerlerde olmayı seçiyorum hep. Karşılaşma ihtimalimizin olmadığı, olamayacağı…Senden değil, seninle karşılaşmaktan
korkuyorum " .
Tazeoğlu
" Giden sizin için çok değerli de olsa, kapıyı örtün ki; içeride kalanlar üşümesin."
Coelho
" Allah size bir yüz vermiş; bir tane de siz eklemeyin."
Shakespeare
" Kimileri seviyorum der çünkü ezberlemiştir, kimileri diyemez çünkü gerçekten sevmiştir."
Shakespeare