@ FEEL ME IN YOUR HEART @
" İnsan bir daha geriye dönemiyordu. İnsanın içinde bir şeyler ölüyor, yanıp kül oluyordu."G . Orwell
" Evet, sevgili kapına geldim ve ben den vazgeçtim. Sen kim o de yeter ki kim olmamı istiyorsan o olmaya geldim."V. Hugo
" Sen hiç gitmeyecek gibisin değil mi ?O gidenlerde hep senin gibiydiler "...Hayyam
Kimse kimseyi kaybetmez.Giden başkasını bulur ,Kalan kendini........C. Rumi
"Uçmak istiyorsan seni aşağı çeken herşeyi bırak "T. Morrison
" Anlamak fiilinden meşaleler yapılmalı : Yeryüzünde birbirimizi görebilmek için.” N . Pakdil
Dik dur, gülümse ve bırak neden güldüğünü merak etsinler.",D . Brown
- "Nerede ?bu gezegende mi öğreneceğiz yaşamasını? Deli misin sen? İnsan insanı yiyor burada. İnsan insanın kurdu olmuş kemiriyor."Yuvasız kuşlar
" Bir iple intihar da edebilirsin salıncak da kurabilirsin. Hayatın ipleri senin elinde."Dostoyevski
" Yine yırtık cebime koymuşum umudu.."
" İnsan bir daha geriye dönemiyordu. İnsanın içinde bir şeyler ölüyor, yanıp kül oluyordu."
G . Orwell
" Evet, sevgili kapına geldim ve ben den vazgeçtim. Sen kim o de yeter ki kim olmamı istiyorsan o olmaya geldim."
V. Hugo
" Sen hiç gitmeyecek gibisin değil mi ?
O gidenlerde hep senin gibiydiler "...
Hayyam
Kimse kimseyi kaybetmez.
Giden başkasını bulur ,
Kalan kendini........
C. Rumi
"Uçmak istiyorsan seni aşağı çeken herşeyi bırak "
T. Morrison
" Anlamak fiilinden meşaleler yapılmalı : Yeryüzünde birbirimizi görebilmek için.”
N . Pakdil
Dik dur, gülümse ve bırak neden güldüğünü merak etsinler."
,D . Brown
- "Nerede ?
bu gezegende mi öğreneceğiz yaşamasını?
Deli misin sen?
İnsan insanı yiyor burada.
İnsan insanın kurdu olmuş kemiriyor."
Yuvasız kuşlar
" Bir iple intihar da edebilirsin salıncak da kurabilirsin. Hayatın ipleri senin elinde."
Dostoyevski
" Yine yırtık cebime koymuşum umudu.."