Bu senden, bu benden, insan ayırma Nefsine Hakim ol, İblis Kayırma Hilafet Uğruna, Aklın Sıyırma Her iki Dünya'nı, yakar gidersin... ----OZAN ÇAKIROĞLU----
*** MUHTEREM BEYZADE BEY *** --Buraya Kocaman bir Taş attınız, serpintileri daha yere düşmeden Zülfikâr kaleminizi kırdınız? Ve akabinde benim aşağıda ki suvalimi müstenetsiz bıraktınız? Bu ne yamam çelişkidir???
** DİNLE YOBAZ-DİNLE SÖZÜMÜ ** . Her insan Yaradana, bir beşer kuldur Hak-hukuk-adalet, maksuda yoldur Gel destini rahmet suyundan doldur Yürekten-Yüreğe Sel Olur Gider. . İnsanı Eğiten, Bilimdir-Fendir Irklara Ayıran, Hücredir-Gendir Kalp bir değirmendir, çeviren kandır Damardan-damara, yol olur gider. . Süleyman'a had bildirdi Karınca El-elden üstündür, Arşa varınca Bedenler aynıdır, Kefen sarınca Toprağın Altında, Kül olur gider. . Çakıroğlu Yazdı, ilmi Tariften Dersini Almıştır, Ehli Arif'ten Şimdiki hatunlar korkmaz heriften Bir Ömür Erine Zül Olur Gider... ----OZAN ÇAKIROĞLU----
--Beyhude beklemeyin, hiç ilgilenen olmaz. --Her kurum ve kuruluşun ayrı bir kural sistemi vardır. Diplomasi de dişil-eril diye ayrım yapılmaz. Bazı isimler hem erildir, hem de dişil. Cinsiyeti anlaşılsın diye isim başlarına BAY ya-da BAYAN sıfatları konulur. ŞAİR--ŞAİRE, MEMUR--MEMURE, MÜDÜR-MÜDÜRE gibi...SAYGIYLA.
*** EYY YURTSEVER CUMHURİYETÇİLER *** . --Dün 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlandı. Uluslar arası katılım oldukça yoğundu. İnşallah gün geçtikçe Cumhuriyet değerlerine ve Atatürk devrim yasalarına daha çok sahip çıkılır ve daha çok korunur ve kollanır. --Ancak ve ne yazık ki, Antoloji de yazan Şairlerin % 95''i Şiir ve yazılarında hiç yer vermediler. Eğer ki, bizler burada özgürce yazabiliyorsak bunu Atatürk'ün devrim yasalarına borçluyuz. --Diğer taraftan Hilafet severler hiç boş durmuyor. Dün bir çok farklı Şehirler de Egemenlik Bayramımız provoke edilmiş. Yeniden hortlamaya başladı. bu beynamaz çember sakallılar, Eli asalılar, Püskül fesliler ve kara sesliler. --Eyy Yurt sever vatandaşlar, bu tür kelli-felli, fitne-fesatların oyunlarına alet olmayınız. Bakınız Ulu önder Mustafa Kelmal ATATÜRK 1922 de kendi saltanatlığını kendisi kaldırdı. Türk Ulusal Milletimizi Kula-kulluktan aldı, her bireyi saygın bir Vatandaş yaptı. Ve dedi ki Ulusal Devlet'in efendisi yüce Milletimizdir. Tarihsel devinimde kabul görmüş bu kıymet biçilmez sözü asla unutmayınız... ----BİR YORGUN DEMOKRATIN SOLGUN KALEMİNDEN---
** ULUSAL EGEMENLİK BAYRAMI ** . ** Coştu şenlendi, Yurdumun dört yanı ** Yürüsün Türklüğün, Şöhreti-Şanı ** Eyy Türk Gençliği gel Atanı Tanı ** Egemenlik Bayramı Kutlu Olsun, ** Genç Neslimiz şenlensin, mutlu olsun. . Mustafa Kemal, Kurdu Yapıyı Meclis-i Ayan'da Açtı Kapıyı Ulusal Millet-e, Verdi Tapuyu Egemenlik Bayramı kutlu olsun Geç Neslimiz huzurlu mutlu olsun. . ** Eyy Tarihler dokusu Anadolu ** Hür Cumhuriyettir kanadı-kolu ** Unutma Atanını, gittiği yolu ** Egemenlik Bayramı kutlu olsun, ** Bütün çocuklar Şen-mutlu olsun. . Çakıroğlu Yazdı, Söyledi Arzdan Dönmeyiz Lozan'da verilen sözden Mustafa Kemal'e bağlıyız özden Egemenlik Bayramı kutlu olsun, Bütün Çocuklarımız mutlu olsun...
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız önce yarınların umutları olan genç neslimize ve bütün Türk Ulusal Milletimize kutlu olsun. Cümle haset ve düşmanların kökü kurusun... ----OZAN ÇAKIROĞLU-----
** Bülent Emucenin, meşhurdur Urba Markası,
** Kıl Kuyruğun tüyündendir, Manto-Hırkası...
.
** Banu Teyze hep Bülent Emuceye özenir,
** Eskimo Racaları gibi, giyer bezenir...
DİNLE KARDAŞ DİNLE SÖZÜMÜ
.
Ortaklık Dağıldı, Büyü Bozuldu
Nazar yeli vurdu, sırlar çözüldü
Amel Defterine, Nefret yazıldı
Kibir Kazanın da pişer gidersin...
---OZAN ÇAKIROĞLU----
** DİNLE KARDAŞ DİNLE SÖZÜMÜ **
Bu senden, bu benden, insan ayırma
Nefsine Hakim ol, İblis Kayırma
Hilafet Uğruna, Aklın Sıyırma
Her iki Dünya'nı, yakar gidersin...
----OZAN ÇAKIROĞLU----
*** MUHTEREM BEYZADE BEY ***
--Buraya Kocaman bir Taş attınız, serpintileri daha yere düşmeden
Zülfikâr kaleminizi kırdınız? Ve akabinde benim aşağıda ki suvalimi
müstenetsiz bıraktınız? Bu ne yamam çelişkidir???
** DİNLE YOBAZ-DİNLE SÖZÜMÜ **
.
Her insan Yaradana, bir beşer kuldur
Hak-hukuk-adalet, maksuda yoldur
Gel destini rahmet suyundan doldur
Yürekten-Yüreğe Sel Olur Gider.
.
İnsanı Eğiten, Bilimdir-Fendir
Irklara Ayıran, Hücredir-Gendir
Kalp bir değirmendir, çeviren kandır
Damardan-damara, yol olur gider.
.
Süleyman'a had bildirdi Karınca
El-elden üstündür, Arşa varınca
Bedenler aynıdır, Kefen sarınca
Toprağın Altında, Kül olur gider.
.
Çakıroğlu Yazdı, ilmi Tariften
Dersini Almıştır, Ehli Arif'ten
Şimdiki hatunlar korkmaz heriften
Bir Ömür Erine Zül Olur Gider...
----OZAN ÇAKIROĞLU----
** İmam efendi ile Cemaat'ın dostluğu,
İmam efendi tekaut oluncaya kadardır...
--Beyhude beklemeyin, hiç ilgilenen olmaz.
--Her kurum ve kuruluşun ayrı bir kural sistemi vardır.
Diplomasi de dişil-eril diye ayrım yapılmaz. Bazı isimler hem erildir, hem de dişil.
Cinsiyeti anlaşılsın diye isim başlarına BAY ya-da BAYAN sıfatları konulur.
ŞAİR--ŞAİRE, MEMUR--MEMURE, MÜDÜR-MÜDÜRE gibi...SAYGIYLA.
*** EYY YURTSEVER CUMHURİYETÇİLER ***
.
--Dün 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlandı.
Uluslar arası katılım oldukça yoğundu. İnşallah gün geçtikçe
Cumhuriyet değerlerine ve Atatürk devrim yasalarına daha çok
sahip çıkılır ve daha çok korunur ve kollanır.
--Ancak ve ne yazık ki, Antoloji de yazan Şairlerin % 95''i Şiir
ve yazılarında hiç yer vermediler. Eğer ki, bizler burada özgürce
yazabiliyorsak bunu Atatürk'ün devrim yasalarına borçluyuz.
--Diğer taraftan Hilafet severler hiç boş durmuyor. Dün bir çok
farklı Şehirler de Egemenlik Bayramımız provoke edilmiş.
Yeniden hortlamaya başladı. bu beynamaz çember sakallılar,
Eli asalılar, Püskül fesliler ve kara sesliler.
--Eyy Yurt sever vatandaşlar, bu tür kelli-felli, fitne-fesatların
oyunlarına alet olmayınız. Bakınız Ulu önder Mustafa Kelmal
ATATÜRK 1922 de kendi saltanatlığını kendisi kaldırdı. Türk
Ulusal Milletimizi Kula-kulluktan aldı, her bireyi saygın bir
Vatandaş yaptı. Ve dedi ki Ulusal Devlet'in efendisi yüce
Milletimizdir. Tarihsel devinimde kabul görmüş bu kıymet
biçilmez sözü asla unutmayınız...
----BİR YORGUN DEMOKRATIN SOLGUN KALEMİNDEN---
** Eyy Demokrat geçinen kıl kuyruk kurnaz Tilkiler.
Bu önemli ve Ulusal günde başınızı yine kuma gömdünüz????
** ULUSAL EGEMENLİK BAYRAMI **
.
** Coştu şenlendi, Yurdumun dört yanı
** Yürüsün Türklüğün, Şöhreti-Şanı
** Eyy Türk Gençliği gel Atanı Tanı
** Egemenlik Bayramı Kutlu Olsun,
** Genç Neslimiz şenlensin, mutlu olsun.
.
Mustafa Kemal, Kurdu Yapıyı
Meclis-i Ayan'da Açtı Kapıyı
Ulusal Millet-e, Verdi Tapuyu
Egemenlik Bayramı kutlu olsun
Geç Neslimiz huzurlu mutlu olsun.
.
** Eyy Tarihler dokusu Anadolu
** Hür Cumhuriyettir kanadı-kolu
** Unutma Atanını, gittiği yolu
** Egemenlik Bayramı kutlu olsun,
** Bütün çocuklar Şen-mutlu olsun.
.
Çakıroğlu Yazdı, Söyledi Arzdan
Dönmeyiz Lozan'da verilen sözden
Mustafa Kemal'e bağlıyız özden
Egemenlik Bayramı kutlu olsun,
Bütün Çocuklarımız mutlu olsun...
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız önce yarınların
umutları olan genç neslimize ve bütün Türk Ulusal Milletimize kutlu
olsun. Cümle haset ve düşmanların kökü kurusun...
----OZAN ÇAKIROĞLU-----