** Antoloji Sayfaların da ** AŞK ve SEVDA ** muhteviyatlı Şiir yazan Şairlerin % 70''i Kadın Şairler...İlginç ve oldukça düşündürücü. ** Anadolu da, bir araştırma yapmışlar. Evlilikten memnun musunuz ve eşinizle mutlu musunuz? Çıkan sonuç çok ilginç: Erkeklerin % 35''i, Kadınların % 83'ü eşlerinden memnun olmadıklarını söylemişler. Kadınların % 85'i oğul-uşağından dolayı evliliklerini yürüttüklerini söylemişler. Erkeklerin % 95' i Kadının geçimlisi olmazzzz demişler... ** Bu sonuçlar şuna benzer, Avrupa'ya karşıyım, her türlü tekniğine yahşiyam???
*** EYY BEŞER KARDEŞİM *** --Heva-i heves şeytan-i bir dürtüdür. Beşeri Şeytana ulaştırır. Ve sonu rezalet ve hüsrandır... --Sevgi-saygı-şefkat Beşeri, iyiye-güzele-doğruya ve huzura ulaştırır... Hayır-hasenata, Barış ve suhulete götürür... ----OZAN ÇAKIROĞLU-----
*** Bencil-egoist insanlar, başka bireylerin duygu ve düşüncelerini hiçe sayarlar. Hak-hukuk ve bütün ihtiyaçlarını önemsemez ve sadece kendi ihtiyaçlarını önemserler. Kendi menfaatını herkesten üstün tutarlar. *** Bencillik bir ruhsal bozukluktur. Kendileri gibi olmayanları aşağılar, hatta zaman-zaman zülm ederler. Dünya'nın kendileri için döndüğünü düşünürler. Ve bu sebeple ilgi ve alakayı çok severler. *** Son devranda bencil, ar-edepten yoksun, hak-hukuk tanımaz iblis kılıklı mahlukatların sayısı oldukça arttı. Çağın en büyük sorunu diye düşünmekteyim....VESSELAM.
DİNLE PAPAZ DİNLE SÖZÜMÜ . Gün gelir Mahşer de, kurulur divan Hakkın Huzurunda, görülür davan Ne kudretin kalır, ne de bir havan Sırat Köprüsünden, düşer gidersin... ----OZAN ÇAKIROĞLU----
BÜLBÜLÜN AŞKIDIR GÜLÜ İNCİTMEM
.
** Alnımız ter-temiz, Amelim Aktır
** Ülkümüz Barıştır, Bayrağım tektir
** Atatürk'ten Başka, Atamız yoktur
** Hak-Hakikat bilen, Kulu incitmem.
.
** Şıhlar Dergâhın da, Divana durmam
** Haşhaşi Sülbüne, Selamı vermem
** Bağbansız gülşenin gülünü dermem
** Bülbülün konduğu, Dalı incitmem.
.
** Din-Mezhep ayırmaz, Laik yaşarım
** Müspet Fen-Bilimle, Arşa koşarım
** İstiklal Marşıyla, Çağlar-coşarım
** Türküler Söyleyen, Dili incitmem.
.
** Çakıroğlu Yazdı, Çaldı Sazını
** Hakikattan Yana Söyler sözünü
** El açtı Mevla'ya, Döndü yüzünü
** Rahmana evrilen Yolu incitmem...
-----OZAN ÇAKIROĞLU----
** Horozoğlu Adnan Oktar Harem geleneğinden dersler almış ***
** Komşunun Çapkın Çil Horozun harem sistemi yaradılış gereğidir***
** Bizim Komşunun Çil Horozuyla İblis Adnan Oktar'ın
arasında ne fark vardır...
** Antoloji Sayfaların da ** AŞK ve SEVDA ** muhteviyatlı
Şiir yazan Şairlerin % 70''i Kadın Şairler...İlginç ve oldukça
düşündürücü.
** Anadolu da, bir araştırma yapmışlar. Evlilikten memnun musunuz ve eşinizle
mutlu musunuz? Çıkan sonuç çok ilginç: Erkeklerin % 35''i, Kadınların % 83'ü
eşlerinden memnun olmadıklarını söylemişler. Kadınların % 85'i oğul-uşağından
dolayı evliliklerini yürüttüklerini söylemişler. Erkeklerin % 95' i Kadının geçimlisi
olmazzzz demişler...
** Bu sonuçlar şuna benzer, Avrupa'ya karşıyım, her türlü tekniğine yahşiyam???
** Hür Cumhuriyetin ve Bağımsız Vatanın üç büyük düşmanı vardır **
-- Tarikatlar...
-- Asitaneler...
-- Her türlü anarşi ve terör belası...
** Kurtla-Kuzunun dostluğu, Kurdun midesine bağlıdır **
** Şeytan'la bir güzelin dostluğu, yer çekimine bağlıdır **
------OZAN ÇAKIROĞLU-----
*** EYY BEŞER KARDEŞİM ***
--Heva-i heves şeytan-i bir dürtüdür. Beşeri Şeytana ulaştırır.
Ve sonu rezalet ve hüsrandır...
--Sevgi-saygı-şefkat Beşeri, iyiye-güzele-doğruya ve huzura ulaştırır...
Hayır-hasenata, Barış ve suhulete götürür...
----OZAN ÇAKIROĞLU-----
** Pervane döner kendini dağıtır,
** Değirmen hep bildiğini öğütür...
*** Bencil-egoist insanlar, başka bireylerin duygu ve düşüncelerini hiçe
sayarlar. Hak-hukuk ve bütün ihtiyaçlarını önemsemez ve sadece kendi
ihtiyaçlarını önemserler. Kendi menfaatını herkesten üstün tutarlar.
*** Bencillik bir ruhsal bozukluktur. Kendileri gibi olmayanları aşağılar,
hatta zaman-zaman zülm ederler. Dünya'nın kendileri için döndüğünü
düşünürler. Ve bu sebeple ilgi ve alakayı çok severler.
*** Son devranda bencil, ar-edepten yoksun, hak-hukuk tanımaz iblis
kılıklı mahlukatların sayısı oldukça arttı. Çağın en büyük sorunu diye
düşünmekteyim....VESSELAM.
DİNLE PAPAZ DİNLE SÖZÜMÜ
.
Gün gelir Mahşer de, kurulur divan
Hakkın Huzurunda, görülür davan
Ne kudretin kalır, ne de bir havan
Sırat Köprüsünden, düşer gidersin...
----OZAN ÇAKIROĞLU----