Başlayınca sancı sabah olmuyor
Bendeki bu işe bir çare doktor
Sıkışıyor kasık derman kalmıyor
Ne olur bu çişe bir çare doktor
Her ne yazılırsa gelirmiş başa
Zengin Mercedes’e binip gezerken
Otobüs dolmuşlar var bizim için
Onlar sırça köşkte yeyip azarken
Kuru ekmek bile zor bizim için
Onların işleri hep yalan dolan
Kanunlar izine çıktı çıkalı
Hak hukuk adalet kalmadı bizde
Afetler ocağı yıktı, yıkalı
Madencinin yüzü gülmedi bizde
İkiye bölündü hâkim savcılar
Şu başım da esen sevda yelini
Herkes anladı bir sen anlamadın
Okuyup, yazdığım aşkın dilini
Herkes anladı bir sen anlamadın
Resimlere çizdim dağlara yazdım
YAZIYORUM BEN
Ne yazıyor diye sormayın bana
Doğru bildiğimi yazıyorum ben
Olur, olmaz damga vurmayın bana
Geldi yaz bahar ayları
Gevşedi gönül yayları
Sevda denilen şu illet
Kırdırdı bütün fayları
Çiğdem çiçek bir hoş kokar
Bende ne kaldı kırıp dökmediğin
Aylarca döktüğüm yaşlar yetmez mi?
Dünyada dert kaldı mı çekmediğim
Başıma attığın taşlar yetmez mi?
Yüreğim kara kış duygular buzdan
Kendi bildiğince gezip tozarsın
Şu dünyayı gezip gördüğün yeter
Hep bana, Rabbena deyip azarsın
Oğluna, kızına verdiğin yeter
Sahip değilsin, el ile diline
Perdeler kapanıp güneş batınca
Hayalin karşıma çıkar yavaşça
Yalnızlık gönlüme hüzün katınca
Ellerim başımı sıkar yavaşça
Gönlümün yarası tomurcuk verir
O gitti gideli çok zaman oldu
Gönül gel seninle yâri analım
Bak yine kokusu burnuma geldi
Gönül gel seninle yâri analım
Durdurak zamanı saat vurmasın




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!