Yakmıyorsa canı bu kadar ölüm
Daha bu bedeli biz çok öderiz
Yetmiyorsa bunca kavga ve zülüm
Daha bu bedeli biz çok öderiz
Bizde birileri oldukça koyun
Kalbine girmek için gözüme bak diyorsun
Tadına doyum olmaz, gözüne baktığım an
Sevdanın ateşini, benimle yak diyorsun
Ben ıslah olur muyum aşkınla yaktığın an
Gözlerine bakınca içime kor dolmaz mı?
Hayatı paylaşmak bu kadar zor mu?
Yalan denizinde yüzmekten bıktım
Kavgasız, dövüşsüz günümüz var mı?
Her gün dudağımı büzmekten bıktım
Bizi her gün sokar kaos, savaşa
Ustam sın diyerek karşına çıkıp
Ustayı, çırağı bilmeyenler var
Üç beş şiir ile tepeden bakıp
Edebi, hayası olmayanlar var
Kuru cümlelerle atarlar hava
Gönül defterinde yazsa da adın
Bana uzatacak dal mı bıraktın
Dünyada olsan da bir tek muradım
Yüzüne bakacak hal mi bıraktın
Bazen mazilerde görsem de seni
Sayın iktidarlar ve muhalefet
Bu halk ne çeker bilmiyorsunuz
Seçilince değiştirip kıyafet
Bir daha o ile gelmiyorsunuz
Hep atıyorsunuz binlerce vaat
Ben senin uğruna bin kere ölür
Milyonlarca defa geri gelirim
Cehennem de bile arar da bulur
Ateş, kor olsan da yine alırım
Dudak değdiğim an bir damla meye
Başlayınca sancı sabah olmuyor
Bendeki bu işe bir çare doktor
Sıkışıyor kasık derman kalmıyor
Ne olur bu çişe bir çare doktor
Her ne yazılırsa gelirmiş başa
Zengin Mercedes’e binip gezerken
Otobüs dolmuşlar var bizim için
Onlar sırça köşkte yeyip azarken
Kuru ekmek bile zor bizim için
Onların işleri hep yalan dolan
Kanunlar izine çıktı çıkalı
Hak hukuk adalet kalmadı bizde
Afetler ocağı yıktı, yıkalı
Madencinin yüzü gülmedi bizde
İkiye bölündü hâkim savcılar




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!