Eğer mutlu olmak istersen
Her şey elindedir bir bilsen
Hata edersen bir kere
Özür dile bin kere
Açarsan gönlünü herkese
Bulursun huzur, mutluluk, neşe
İyilik görürsen eğer şahsına
Teşekkür et hep dostuna
Ne beklersin kötülükten
Erdemli olmak varken
Özür dile bir hata yaptıysan
Affetsin seni karşındaki insan
Uyarsan tüm kurallara
Başın düşmez asla dara
Nezaketi bırakma elden
Teşekkürdür seni yücelten
Sefa derki bir bakın
Ölüm bir an kadar yakın
Aç kalbini iyiliklere
Elveda de bütün kötülüklere
Kimseyi üzme sakın
Mutluluk seninde hakkın
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 17:53:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Oğlum 11 yaşında birgün baba okuldan şiir istiyorlar şiir yazalım dedi bende ona nasihat olsun diye bu şiiri yazmıştım.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!