Bana dair ne varsa
Her ne varsa
Bildiğin herşeyi unut
Senin için yaptıklarımı
Benim için yaptıklarını
Sevinçten yana
Her şeyi unut, ama bir şeyi unutma...
Ben sana sevmeyi öğrettim.
Gidiyorum diye silme izlerimi,
Her adımda bir hatıra bıraktım.
Karanlık sokaklara sor sesimi,
Ben en çok senin için yandım.
Her şeyi unutur oldum, silindi gitti dünler,
Zihnimin tozlu rafında bitti o mutlu günler.
Bir tek seni, bir tek beni, bizi saklar bu kalp,
Senden gayrı ne varsa, hafızamdan sürgünler.
Q
Zaman bir silgi gibi, kazıyor her anımı,
Geçmişte her şeyde hep bir telaş kaplardı benliğimi,
Doğrumu yanlışmı kaygısı sarardı aklımı fikrimi
Düşler ve düşünceler arasında mekik dokurdum,
Sağa sola döne döne yatak da yorulurdum...
Geceler çok uzundu, uykular hep firardı
Artık çok yorgunum,
Hasta kalbim kırılmış
Yatıarken yazıyorum
Belli etmemeye çalışıyorum
Su içme ama susuz kalma
Biz beraber birlikte iyilesiriz
Her yürek bir insan taşır,
Ama her insan bir yürek taşıyamaz.
Zira insan,
Bazen yükünü kaldıramaz sevdanın.
Bazen taşıyamaz vefayı,
Hesaplar tutmuyor gönül hanende,
Mantık derya olsa, ruhun sinede.
Aşkın kanunu var her nişânede;
İki candan biri gitti mi biter,
İkiden bir çıkınca, koca bir sıfır.
Adına yazılan şiirle bir rüzgar esmiş.
Seni yanıltan içinde bastırdığın sesmiş,
İçine titreten her cümle derin nefesmiş,
Aşk zannettiğin şey, meğer hevesmiş...
Alırdın aklımı,aşk ile bakıp gözüme,
Heybendeki dertler sanki bir ordu,
Zaman her cephede seni mi yordu?
Bir ömür biterken asıl o soru:
Hakk'a götürecek malın mı kaldı?
Q
Dost dediğin gölge, çekilir gider,
Hiçbir koşul yok benim için
Ne kazanma arzusu ne de yenilgi
Kalabalık caddelerde bir gezinti
Kimseyle aynı adımda değilim.Q
Birbirine karışan sesler duyulur
Ne en akıllı ne en güzel olmak istenir




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!