Seni darlamak yerine sessizce çekildim,
Kendi yangınımı karla örtüp de gittim.
Bir zamanlar can olan o yerden silindim,
Gözündeki ışığı söndürdün, geçmiş olsun.
İnsan kalbiyle değil, içinden kırılırmış,
Dünya döndükce hep bizden götürrür,
Götürdüğünü bir daha geri getirmez,
Boşa geçen zamanı, pişman olsaksa geri çevirmez..
Gel yaşamak istediğimiz ne varsa zamanında yaşayalım,
Sonra pişman olup vah tüh edip ağlamayalım...
Bir yıl daha bitmeye yüz tutuyor
Yeni yıl sağlıkla mutlulukla gel artık
Aradığını bulamayan yüzler turşu satıyor
Yeni yıl huzurla bereketle gel artık...
Biten yıl geceden daha karanlık
Gel artık, gel! Sensiz her yanım yarım,
Gecelerim soğuk, kuru ayaz sabahlarım,
Sensiz kurudu içimdeki çağlayan pınarım,
Her şiir suskun, her sözcükte bir yalan.
Gel artık gel, gel ki can bulsun baharım.
Saklı gizli bir sır gibi seviyorum seni
Aklıma getiremedigim
Kalbimle paylaşamadığım …
Bilen yok senden başka
Gönlümce dillendiremediğim …
Dost gel dedi, yol gözüktü ahire doğru,
Ya dönerim ya dönemem, gitmeden gelecek misin?
Sevdan var yüreğimde, haklarımızı helalleşip
Allah'a emanet ederek, dualarla yolcu edecek misin?
Gecikirsen bulamazsın, olacağım çok uzaklarda,
Gelip konacaksa yüreğe bir kuş misali,
kendiliğinden bulacaksa yurdunu,
bir avuç sevgi için zorlama teni;
ruhların kucaklaşması değilse derdi...
Sevgi dediğin, din gibi, inanış gibi,
Ey karanlık gece,
Ve kara taşın üstünde yürüyen kara karınca,
Yüreğimde bir fırtına, içimde bir acı yama.
Yılılmaz devrilmez gibi göründüğüme aldanma,
Bir çocuk gibi ağlıyorum her gece,
Hep böyle, dağ gibi duruyor sanma,
Ne yapıp ne edip seni unutacağım
Daha, selam dahi verme istemem
Tuz basıp yarama, yakıp kavuracağım
Tükürüğün merhem olsa sürme istemem...
Gel gelmez git gitmez, nedir senden çektiğim
Bir tebessüm edip selam vermezsen,
Bir tek sana açık olan gönle girmezsen,
Baktığım her yerde seni görmezsem,
Ben giderim sessizce, eğer sen gelmezsen...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!