Ateşlere düşüp yanmak isteme
Senin olmayana meyletme gönül.
Boş hayale kanıp sönmek isteme
Ulaşılmaz yolu izleme gönül.
Hasretin yükünü beyhude çekme
Öyle bir sarılalım durduralım zamanı
Dertler benim olsun, derman senin olsun
Beraberce yakalım ateş-i aşkı
Ateş benim olsun, aşk senin olsun...
-
Hapsedeyim, bir daha çıkma içimden
Kimsesizliğin sinesinde açan bir çiçek gibisin,
Yetimhanenin soğuk duvarlarından süzülen bir ışıksın,
Anasız, babasız geçen yıllar, acı bir hikaye her biri,
Ama sen eğilmedin, bükülmedin, bebeğe yaşlıya sığınak oldun....
Her bir adımı tırnaklarınla kazıdın hayatta,
Senin sesin değil bu, bin yıllık bir efsunlu büyü,
Dinlediğim an biter, içimde ne varsa, her uyku.
Boğazıma düğümlenir, kalbimdeki o büyük korku,
O tatlı gıdıklayışın, beni baştan çıkarıyor.
Yasak bir şarap gibi, damarlarıma aheste sızar,
Seni özleyince,
Çok sinirleniyorum
Çok hırçınlaşıyorum
Seni özleyince ben deliriyorum.
Y
Sonra niye yanımda değil diye
Seni sen olduğun için sevebilen,
Her türlü şartta yanında duran,
Herkes çekilince "ben varım" diyen,
Varlığıyla senin varlığına güç katan.
En zorlu gününde arkasını dönüp gitmeden,
Seni sevdiğim yer,
Bir yarın kenarıydı...
Ne ileri bir adım atabildim,
Ne de geri dönebildim...
Bir ömürlük esaret,
Gülüm sensin goncam sensin cananım
Seni gören bu gözlerim cennetlik
Seni duyup görmezsem sızlıyor sol yanım
Seni duyan kulaklarım cennetlik...
Bugün yarın gelir diye bekliyorum aylardır
"Seni seviyorum”
Çok ağır bir cümledir..
Herkese söylenmez..
Bazen yıllarca aranır..
Bazen yıllarca beklenir,
o bir çift sözü duymak,
Seni seviyorum, bu özlem bir delilik,
Özledikçe sinirleniyor, sinirlendikce hırçınlaşıyorum,
Yani demem o ki kadın, ben sana deliriyorum,
Ve özledikçe seni kendi yolumdan şaşıyorum.
Sen basit değilsin, onlar sahte sevdaların insanı,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!