Güzel çocuk hala orada mısın?
Yoksa çoktan ellere mi göçüp gittin?
Buralar soğudu biraz haklısın
Benim suçum mu peki, doğrusu evet.
Güzel çocuk hala orada mısın?
Yürü kötülerin üzerine sonsuz sevgiyle
Kulak asma kimseye, sevdiklerine bile
At kamburunu, kır zincirlerini özgürleş
Ne endişe ne kibir tohumu düşsün içine
Korkma ama küçümseme de düşmanını
Delik deşik gecenin örtüsü yırtılır, ufuk çizgisinden
Umut akar dünyaya, milyon yıldır dikiş tutmayan yerden
Gösterince güneş yüzünü, melekler mucizesini
Akıl hırsı alt eder, güvercin de şahini
Kış bastırdı ani
Ellisindeydi daha
Çay demleyip içti
Anıların suyunda
Kokulu, sıcak, sarı
Bekledim, bekleyeceğim...
Kimi? Anlamıyor.
Acıyor, çok acıyor!
Neresi, bilmiyor.
Neden ben, neden?
Cevap veremiyor.
Anılar yerine anlarla yaşamak lazım
Farkına vararak, tadını çıkartarak,
Her bir günün, saatin, dakikanın
Yağmur damlasının, gün ışığının
Dinleyin onları, konuşun anlarla
Kedi gibi parlar gözüm gecede
Yorulmam, üşümem, gecikmem
Hoş sohbetini sevmemdendir
Bekçiyi arkadaşım bellemem
Kollarımı uzatır enginlere
Boş sanmasın gafiller meydanı, temenni değildir bu
Aldatmasın sakın sessiz duruşumuz, iyi biliriz yolu
Kararlılığımızın göstergesidir topluca sakinliğimiz
Haklılığımızdan ve onurumuzdan ödün vermeyiz
O'na güvenip huzur bulun, geçicidir zalimin iktidarı
Aylardan Aralık,
Şekerimsi, hafif, nazlı
Yumuşak, nâmeli
Bir kar olmayacak
Çocuksu düşlerin aksine




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!