Hep sattılar elde hazır ne varsa
Kalmadı satacak vatandan gayrı
Ne işyeri kaldı ne de bir arsa
Kalmadı satacak vatandan gayrı
Kimse memnun değil satandan gayri
Multi cinas!
İş imiş işsizin derdi umutları varsaydı!
Bey bilse iş sizin derdi eğer ona varsaydı
Ağa duyup işi verdi, daha önce sorsaydı
Demek işten kaçıyormuş, nefsini kaçı yormuş!
İnsanlar içine daldım gördüm ki
Herkes başka bir âlemde yaşıyor
Birinin yanına gittim sordum ki
Bu insanlar ne tarafa koşuyor
Dedi bana herkesin bir işi var
Girdik yola Allah Allah diyerek
Durağımız yoktur hedefe kadar
Yol uzun, hem zordur dayanmak gerek
Bin bir güçlük vardır hedefe kadar
Dönülmez bir yolun yolcusuyuz biz
Şunu ilk önce bilmeli
Ölmeden önce ölmeli
Divana öyle gelmeli
Benlikten sıyrılmak gerek
Herkes kendi kadarınca
Yok oldu dünyadan arzu isteğim
Sevene bıraktım alan var mıdır?
Bitti tezhurat bitti desteğim
Bu dünyadan büyük yalan var mıdır?
Her şeyi hayaldir, renkli resimdir
Bıktım senden gelme benim peşimden
Kara bahtım nedir senden çektiğim
Hiç olmazsa etme beni işimden
Kara bahtım nedir senden çektiğim
Vefasızsın benim kahpe feleğim
Ben de suç yok kaşınan sen, efendim
Yağırın var imiş nerden bilelim
İstanbuldan taşınan sen, efendim
Çağırın var imiş nerden bilelim
Ankarada poz verdin sen, gülerek
Sevmiyorsan sev diyen yok
Zorla sana öv diyen yok
Hele hele söv diyen yok
Sus ta adam sanılasın
Bari iyi anılasın
Ne olacak bundan sonra, sorum bu
Olanları biliyordum siz kadar
Her şey ayan, her şey belli durum bu
Çalanları biliyordum siz kadar
Adamları olmayanlar boş alır




-
Bedri Atamtürk
-
Ümüt Güngör
-
Arif Baltacı
Tüm YorumlarYok yaaaa.... Bu dizeleri her adam yazamaz
Her iki gönül dostumuzu kutlar saygılar sunarım bu güzellik için Miktad hocam sağolun varolun.Mevlam her zaman milli vede manevi değerlerinden taviz vermeyenlerden razı olsun inşallah.
Allaah emanet olunuz ümüt güngör
Mikdat Bal mı? ? Hocam, Üstadım, Abim bu sitede uzun zamandır tanıdığım ve şiir eklese de okusam diye sabırsızlıkla beklediğim biri... Hemde Hemşerim...Mikdat Abi Allah Yüreğine Zeval Vermesin...