Bir olmak, gür olmak, hür olmak demek
Er olmak, yâr olmak, var olmak demek
Zor olmak, şer olmak, kör olmak demek
Zor olma, şer olma, var olursun sen
Herkese, sevimli yâr olursun sen
Küçük bir külübe dağın başında
Dumanı çıkıyor can var içinde
Huvel Bakiy yazar mezar taşında
Orda cansız yatan ten var içinde
Bir dikeni varmış şu çınarın da
Dost bağını kurarak
Hal hatırı sorarak
Kucaklayıp sararak
Dostluk yapmak ne âlâ
Kalpler temiz olmalı
Yazdık nice şiirler, çoğu dünya hakkında
Eyvah ne diyeceğiz, öleceğiz yakında
Yaklaştık son durağa, kimse değil farkında
Hala boş konuşuruz, ömrümüz oldu heder
İnsanın bir aklı var, gece gündüz karışır
Kalemim sana gebe bir gün seni yazacak
Mürekkep damla damla sessizliği bozacak
Aleme haykırarak seni takdim ederek
Sevinecek tek benim, diğerleri kızacak
İslamın beş şartı var
Bunda eksi artı var
Herkesin bir virdi var
İslamın emri budur
Fakir, yok hac zekatı
İş bu, talih kuşu konmuş başına
Sultanını buldu sandı vatandaş
Umutlandı yine boşu boşuna
Yalan beyanlara kandı vatandaş
Adına kanmıştı olmadı yine
Ben şair değilim şartlar yazdırır
Yazılacak çizilecek kardeşim
İnsanı kederle hasret bezdirir
Gurbet elde gezilecek kardeşim
Bu dünyada hatıramız kalacak
Ayrılık dayanılmaz hasretten yanar sine
Yara kabuk bağlarken kaşırsan kanar yine
Hafıza kaybı olsa insan takılmaz düne
Günümüzü yaşardım yarınlar olmasaydı
Ömrümün baharında feryad edip ağladım
Ne kazandık!
Ne kazandık Avrupa’dan sorarsan
Hastalıktır, para değil mal değil
Neden böyle buna sebep ararsan
Tuttuğumuz yılan çıktı, dal değil!




-
Bedri Atamtürk
-
Ümüt Güngör
-
Arif Baltacı
Tüm YorumlarYok yaaaa.... Bu dizeleri her adam yazamaz
Her iki gönül dostumuzu kutlar saygılar sunarım bu güzellik için Miktad hocam sağolun varolun.Mevlam her zaman milli vede manevi değerlerinden taviz vermeyenlerden razı olsun inşallah.
Allaah emanet olunuz ümüt güngör
Mikdat Bal mı? ? Hocam, Üstadım, Abim bu sitede uzun zamandır tanıdığım ve şiir eklese de okusam diye sabırsızlıkla beklediğim biri... Hemde Hemşerim...Mikdat Abi Allah Yüreğine Zeval Vermesin...