İÇİMİZİ ÇİZİPTE GEÇEN KAYIPLARIMIZ VAR
BELKİDE DAHA TAZE ACILARIMIZ
YILLARDA GEÇSE UNUTAMADIĞIMIZ
YOLCULARIMIZ
BİR MEZARIN BAŞINDA
AĞLAMAKTAN BAŞKA NE FAYDALARIMIZ
bazen gölge olmak için güneşin altında eğilmek gerek
susuz yazlara kar düşürmek ütobik bir hayadir belki
ama düşlemekte bir o kadar güzel değil mi ?
nereye koşuşturuyor diye izledin mi hiç?
durup bir an insanları
ne kadar yol alırsan al sahibi olacağın bir çukurun derinliği
SÖZCÜKLERE SIĞDIRAMADIĞIM
BİR DE SİZ ANLATSANIZ EKSİK YANLARIM
NASIL YAŞANDI O YILLAR
KÜL GİBİ RUHUMA OTURAN YALNIZLIĞIM
BİR SURET NASIL CİNAS OLUR ASLINA?
VE NEDEN YORGUNDU BU DENLİ BAHARLARIM...
eskiden bizim için özeldi bayramlar
ve bir o kadar beklenendi
Karşı köyün çocuklarıyla top oynamaktı şekerine
mahallenin ortasındaki dut ağacına salıncak asmaktı
tek tek bütün evleri dolaşıp bayramlaşmaktı
çekip üstüne bayramlıkları
kırılmış meze tabaklarının parçaları gibi
balıkçı meyhanesinin
öyle ortalıkta alelade sahilde paramparça
anılarım
ki yorgunum muhakemesinden hayatın
eğrisi de benim doğrusu da
sahildeydik
dalgaları izlerken bir gece vakti
sana sarıldım
şarkılar söylemeye başladık
sonra bir şarkı mırıldandın
bir türlü gelmedi sözleri aklıma
Keşke şimdi olsaydı gecenin bu vakti
söylediğin gibi bir bardak demli bir çay
Hatta bir otuz yıl öncesinde olsaydı zaman
Sobanın başında fındık kavursaydık
Daha yeni gelmiş olurdu evimize belkide
O renkli televizyonların son modeli
güzel insanlar geçti bu dünyadan
beklemediler kirli yüreklerden
ebediyeden iz bırakarak yüreklerde
edepleriyle ebediyete gittiler...
güzel insanlar geçti bu dünyadan
anlattılar dinletemediler
içime çekmek isterken mutluluğu
iç çekişlere bedellendirdi kader
napalım gittiği yere kadar
istemedim mi sanıyorsun
tertemiz bir sayfa da yaşamak
payıma düşen kara günlermiş meğer..
güzel insanlar geçti bu dünyadan
beklemediler kirli yüreklerden
ebediyeden iz bırakarak yüreklerde
edepleriyle ebediyete gittiler...
güzel insanlar geçti bu dünyadan
anlattılar dinletemediler




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!