aynalar yanıltmıyor insanı
bakınca tanıyorsun içindeki yanlızı
öyle bir an geliyor
gecenin bir yarısı denize öykünüyorsun
acılarını bir dalga da dışarı atmak istercesine..
tam da o vakitte sahil yok
aynalar yanıltmıyor insanı
bakınca tanıyorsun içindeki yanlızı
öyle bir an geliyor
gecenin bir yarısı denize öykünüyorsun
acılarını bir dalga da dışarı atmak istercesine..
tam da o vakitte sahil yok
her ayrılık bir meçhule gidiş öyküsüdür aslında
o yüzdendir sallanan eller inmez bir süre
giden otobüslerin ardında,
bazen usulca kayar yaşlar yanağına
bazen ağlanır hıçkıra hıçkıra
özlenmesine özlenir de
ah sevgisine doyamadığım adam
çocukluğumun koca çınarı
böyle zamanlarda daha çok özlüyorum seni
bir türkü delip geçince yüreğimi
ve yokluğun çığ olup devriliyor yüreğime
hayat işte
Aklıma her düştüğünde sigaraya sarılıyorum
Senin yerine onunla dertleşiyoruz
Hani ateş eritir ya tütünü yavaş yavaş
Öyle azalıyor ömür
Yıllar söndürmüyor bazı yangınları
Ne kadar mutlu olsam
Ve geceye filizlenen iç çekiş
hangi yangının mahsülü yüreğimde
ben özlemini küllendi bilirdim de
arada yokluyor gözyağmurları ..
Mevsimler boyu sürgünüydümacımtrak anıların
Bİr ölüm ancak bu kadar öldürebilirdi yaşayanı
yollar bağlamışken nice yıllara
bir kaç zamanın hükmü mü olur büyük sevginde
özlemekse özlemek hasretse hasret
son nefesime kadar
bana sensin bahar
öğrendiğim bütün özlemler
Bembeyaz bulutlarla kaplı gökyüzü
Ardında saklı ahmak ıslatan yağmurları
Her defasında unutmak masumane şemsiyeyi
Ardından güneş açışı ve gökkuşağı
Renk renk çiçekler gibi gülüşü ama en güzeli
Akasya'nın baba deyişi
ben şair değilim
içimden geçen yüreğimden düşen
sadece kaleme aldığım
yok öyle anlatacak kadar aşkı
yüklü bir kelime dağarcığım
bir ismim var şahsıma münhasır
Ben şehrimi çok seviyorum
yukarı akmayan derelerini
andır kalası baççeye kaçtı inek diyenlerini
kaç urdan diyen dillerini
Martılara kıyıdan simit veren sevgililierini
fidangör caddesinde bir uçtan bir uca




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!