Yaşamayı özledim,çiçek çiçek,dal dal.
Yangınsız bir ormanda,
içli bir romanda.
Oyuncakları elinden alınmamış çocuklar gibi.
Kitapları yakılmamışlar gibi.
Fikirleri yıkılmamışlar gibi.
Yaşamayı özledim desem ne olur.
Ne yazar deftere,kalemsizlik biter mi,
kitapsızlık biter mi?
Bin sitem etsem yeter mi?
Ellerinden öpsem kaderin.
Ayaklarından öpsem kısmetin.
Benim gecelerimde sabahlar zor olur.
Horozlar ötmez,bacalar tütmez,kervanlar geçmez.
Yıldızlar kayar birer birer.
Eşkıyalar ağlar ellerinde tüfekler.
Yaslandığım camlar kırılgan,duvarlar nemli.
Şimşek şimşek gözlerim.
Dünyada ne varsa sevgiye dair.
Yaratan sevgidir, silen sevgidir.
Özlem, arzu, umut, tutku ve sair.
Ağlatan sevgidir gülen sevgidir.
Yüreği kör olan ne bilsin sevgi.
Yine ateş düşmüş yanar sol yanım.
Sitem midir çare susmak mı çare.
Dünyaya gelmektir benim yalanım.
Feryada düşmüşüm can pare pare.
İnsan dedikleri bir yaman sorun.
Düşmek bile güzel kalkmayı bilsen.
Hatadan doğruya gidenler de var.
Düştüğün çukuru çok iyi görsen.
Çukura düşmesi bitenler de var.
Sevmek ve sevilmek farklı duygular.
Bilinç altı dehası...
Kurnazlık dehası.
Başka düşünceler kaşifi.
Düşüşler bakiyesi.
Anlamsızlık divası.
Can diyen uzun dilli canavar.
Sevmeyi bilmiyoruz.
Gökte ararken yerde bulduk diyoruz; vaz geçiyoruz.
Hep seçiyoruz.
Hep olgunlaşmadan biçiyoruz.
Sabır yok.
Fedakarlık yok.
Sevmeyi bilmiyoruz.
Öğrenemedik, öğrenmek istemedik.
Tanımsızlığa mahkum ettik onu.
Kanunsuzluğa mahkum ettik.
İnancımızı kaybettik.
Amacımızı kaybettik.
Sevmeyi bilmiyoruz.
Üretiyoruz, kullanıyoruz ve tüketiyoruz.
Yani terk ediyoruz.
Çekip çekip gidiyoruz.
Savaşmak denilen şeyi bilmiyoruz.
Ne çok şeye bulaştırdık,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!