Yoksulluktan ar etmişim
Namusluyu yar etmişim
Sevdasını nar etmişim
Yanmışım tutulmuşum ben
Zalimlere yuh demşim
YAR GÜLÜMSERSE İLK BAHAR
Çisen çisem yağsa da kar
Yar gülümserse ilkbahar
Haktan gelen baş üstüne
Hasret hangi yere sığar
YALANCI
Sevdamız oldu rüya
Kırdı kandını riya
Hani ölürdün yoluma
Yani severdin güya
Bir uzun yürüyüştür yaşam dediğin
Bilirsin
Sonucu salt sana ait
Seni acıtır en çok
Yol ayrımlarında
Açılan yaraların
ömrünün baharında …
ne yazayım ki….
ilk baharı bile değil..
cemre yeni düşmüştü işte…
dostlarından duydum...
ben tanımadım...
TURNALAR GELMİŞ DE CEME DURMUŞLAR
Turnalar gelmiş de ceme durmuşlar
Canı cananla âdeme durmuşlar
Narı bade edip deme durmuşlar
Aşktan sarhoş olmuş mestane turnam
Ağaç gürler dalıyılan
Kardeş olur mu hiç yılan
Bir kız dağda gelin olmuş
Kan içinde alıyılan
Yanası dağlar yanası
TETİKTE OLSUN ELLERİNİZ
yoksul bir evin önünden geçerken
emniyetini açık tutun karanlığınızın
biber gazınızın




-
Sadık Turan
-
Sebahattin Kömürlü
-
Cahit Telkök
Tüm YorumlarBeğeni ile okuduğum
güzel şiirdi. Tebriklerimi iletiyorum sayın şiir dostu.
kalemine sağlık Sn Nazik hoş bir şiir okudum yüreğinizde sevgi daim olsun ben PERİHAN PehLİVAN antoloji karmaşası devam edyor her yorum yazışımda başkasının adı çıkıyor bugünde sebahattin Kömürlü oldum işte.
Genis bir renk yelpazesi sunan güclü bir uslup
tebrikler