Bir yol var gidiyorum
Bir iz var biliyorum
Bir yar var seviyorum
Yollara düşsem yaya
Bir sır var aşktan kalan
Belki senden geçeceğim
Başkasını seçeceğim
Ah! bir söz vardı içimde
"Bir daha sevmeyeceğim"
Yazıyorum, yazıyorum
Geçmişin ahı çokmuş
Geçmiş geçmişte kala
Gönlün eyvahı çokmuş
Bir tatlı huzur ola
Düşünen bir ders ala
B ismillahirrahmanirrahim
İ smi alâ Allahın adıyla selam ederim
S üphanallah, rahman ve rahim
M alukatı yaratana kulluğa meylederim
İ smini kalbime nakşederim
L a ilahe illallah dememek çok vahim
Bizden geçti artık bazı şeyler
Geçip gideni sormayın beyler
Bizi sarhoş etmez artık meyler
Aklı olan düşünmeden neyler
Ne aşk ararız nede kadını
Bir atımlık kurşunum var; atarım
Bende şans yok ya! o yüzden batarım
Daha sonra ne alır, ne satarım
Ben fakirim, borsayla işim olmaz
istemem karanlık sisli geceyi
mecnun düşer çöle yaya
derdinden kimler anlaya
aşık gelir hep oltaya
boşa düşen bitmiş aşklar
arayan varsa rast gele
Beni daha tanımıyorsun şimdi sen
Çünkü görmüyorsun içimdeki beni
Söyle! olmadı mı, içten sana seslenen
Atmak gerek şimdiden boşluğa seni
Boşlukta sen kendini aramalısın
Bilirmisin ne kadar zor olduğunu
Ölümün yüreklerde kor olduğunu
Ecel vaktinin yazıyor olduğunu
Kaderine yanarsın boşu boşuna
Dünya malına kanıp neyi yaşarsın




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!