Bilemezsin aşktan yana solan hisleri
Bilemezsin alnımdaki yazı kara mı
Dağıt; aşkın girdabında kalan sisleri
Gel; en güzel yarınlarla açma aramı
Bilemezsin sevdiceğim çaresizliği
girme bilinmeyen herhangi yere
baca vardır, duman çıkar, is olur
bence karışma bilinmeyen şeye
yağlı olur, paslı olur, pis olur
Ömrümden geçtin de bir iz bıraktın
Hayâlden solmayan bir giz bıraktın
Gelecek günleri sensiz bıraktın
Sanki nehir gibi toprağa aktın
Aşkla taşan cana diyet bıraktın
Bir avuç mutluluk olsa derim
Heybem bereketle dolsa derim
Doğruluk en güzel yolsa derim
Huzur isterim, sağlık dilerim
Rabbim bize ağır yük vermesin
Aşkın içindeki şeytanı
ah! bir bilebilsen
Anlarsın ki;
nasıl hata etmişsin
Divane aşk!
eğer kader değilsen
bir çığ düşermiş gönlüme
bir çığ eskisinden beter
ayrılık düşer günüme
soğukluğun olsun yeter
özlemle andığım dünüm
en koyu karanlığında kalırsın gecenin
en büyük yalnızlığını anlatır senin
söylemek istersin birçok sözü
tutsağı olursun birkaç hecenin
bir tek kelimeyi dahi söyleyemezsin
sen bir kere sevdin, bir daha sevemezsin
Birgün akşam serinliğinde
O güzel doğa içinde
Bir gezintiye dalıp
Bir sen bakacaksın bana
Bir de ben sana
Gülerek...
bir şehir düşünürüm yeşillikler içinde
uzanmak boylu boyunca sessiz, sakin, rahat
baktıkça güzel hisler içinden geçtiğinde
hep huzur dolu, neşe dolu, mutlu bir hayat
mavi ve yeşilin yanyana olduğu şehir
Kime neyi anlatırsın
Kime niye anlatırsın
Aynı şeyi anlatırsın
Doğru diye anlatırsın
Anlayan anlar ki zaten




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!