Işıksın, yolumu aydınlatansın
Aşıksın türklüğe, hep güç katansın
Benliğine sahip çıkanlar ansın
Bağımsız Türkiye demek; Atatürk
Cennete varacak savaşan her Türk
Münafık olan cehennemde yansın
Kaybolurum yol bulamam
Boz bulanık izim olma
Bağlanırsam ayrılamam
Aşk sancısı, sızım olma
Bulunmaz mı senden başka
bir gece yolunda çıksa fırtına
gene de yüklersin aşkı sırtına
hiç güvenme çektiğin o kartına
Kumar gibi; ne çıkarsa bahtına
Bahtın açık, yolun açık olsun da
Lezzet-i ala yufkası çok ince açılır
Yufkasına sade yağ, kaymak, fıstık saçılır
Kat kat yağlanır, açılan yufkada baklava
Damağında tarifi imkansız lezzet kalır
Isırdığında "hışırt" diye bir ses duyarsın
birileri der ki;
öcalan'ın evi müzeyi hak ediyor
bana sorarsan;
o ev tepesine füzeyi hak ediyor
ev kadar da açılmalı evin altına oyuk
Bir his var
beni benden alan
Bir ses var
senden bana kalan
Bir göz var
uzaklara dalan
Yıkılmış beden
Bu yıkım neden
Bilsem önceden
Tedbir alırdım
Devrilmiş çınar
aşktan bana kalan hüzün
sende yazın, bende güzün
anlamı kalmadı sözün
başka yare sözüm olsun
yarim beni benden alma
hani o neşem nerde
aşk düşürdü bu derde
hayalde benimle aşk
gerçekte başka yerde
hayat denen seferde
Yuvanız hep mutlu olsun
Yarınlar umutlu olsun
Güzel sözler gelsin dile
Bayramınız kutlu olsun
Yolculara güle güle




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!