Düşlerimi saran o derin sessizlikte
Siyah bir sızının içinde bekledim..
Kara gözlerin düşerken yorgun belleğime
Teninin kokusunu içime ekledim...
Kanayan yaralarım elinden hatıra..
Ciğerimde bir ayaz, içimde kış var.
Dökülürken hüznüm her bir satıra
Senden uzaklarda dar geliyor bu şehir dar...
Yüreğimde kor bir ateş, dilimde buruk bir hece..
Sana çıkan yolların hepsi çıkmaz sokak.
Gündüzü kovuyor bu bitmek bilmez gece
Artık ne güneş ısıtır ne yağmurlar temizler
Ruhumun kuytusunda derinleşiyor izler
Sen bir masal kahramanı, benim ise sonum belirsiz..
Bu koca boşlukta kaldım çaresiz, kimsesiz, sessiz...
Yırtıp atsam takvimden sana çıkan günleri
Yine de susturamam içimdeki dünleri
Sevgilim..
Hüznünü bıraktın avuçlarıma
Acımadın ya hiç bana
Huzur kalsın senin yanına...
Olsun..
Ben yine kıyamam senin saçının tek teline
Bırakmam adını, elin kirli diline...
Mühürledim adını
Gönlümün en derinine.
Kayıt Tarihi : 13.04.2026 17:37:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!