Zamanı unuttum bir yerde,
Kırık bir saatin içinde.
Ne sabah vardı ne gece,
Duruyordu her şey sessizce.
Bir kelime eksikti hep,
Söylesem tamamlanacaktım.
Ama sustum, rüzgâr bile
Geçip gitti fark etmeden.
Camdan dışarı baktım uzun,
Yüzüm yansıdı cam kırığında.
Hangimiz bendik, hangimiz zaman?
Karıştı çizgiler sonunda.
Dizeler yazdım o anlara,
Yarım kalmış hislere dair.
Belki de her şiir biraz,
Konuşamayan kalbin haykırışıydı.
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 20:27:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!