Bir kelime düştü geceye,
Karanlıkta yankı gibi.
Bir şiir başladı içimde,
Ne başı belli, ne sonu.
Kalbimle konuştum sessizce,
"Yol nereye varır?" dedim.
"Her duygunun bir yönü var," dedi,"Sen yeter ki yürüsün."
Aşk doğudan eser bazen,
Batıda söner özlemler.
Kuzey soğuk, hüzün yüklü,
Güneyde umut izleri.
Ben bu dizeler atlasında
Bir yolcuyum kendimce.
Her sayfa yeni bir dünya,
Her dize, bir yön çizgisi.
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 20:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!