Gidince söylenme ardımdan dünya
Gelirken kapını çalmadım sanki
Her köşen ayrı bir cennetti güya
Gönül denen har'da kalmadım sanki
Saat ikibuçuk gece yarısı
Şehrin ışıkları ve ben uyanık
Uzaktan uzağa dertleşiriz biz
Köpekler uluyor yanık mı yanık
Ne kadar çok keçim varmış, bütün keçileri kaçırdım
Kaçık keçilerin seyisiyim sayende.
Bir zamanlar severdim sevilirdim,
Kaşık istemem çayda
Şekerim var şekerim
İstemesem ne fayda
Şekerim var şekerim
Mecnun gibi Ferhat gibi
Benden şair olmaz ama
Leyla gibi Şirin gibi
Senden güzel şiir olur
Benim feleğim şaştı bilmiyorum nerdeyim
İçime ateş düştü gece gündüz har'dayım
Resmin kaldı elimde ismin kaldı dilimde
Senin adın şiir olsun
Şairin de ben olayım
Ben okurum ben dinlerim
Hiçbir yere yazmam seni
Kasım'ın ayazına,
güneş tesir etmiyor
Senin kadar
Bodrum'un güzelliğinde,
Cihana vaaz gibi seni sevdim Efendim
Cehile garaz gibi seni sevdim Efendim
On beş asır öncesi insanlığın ufkunda
Bıraktığın iz gibi seni sevdim Efendim
Sen; ak başak misali düştüğün harman benim
Kutsalsın dane dane ezilen saman benim
Sen; Nemrut ateşinde İbrahimin bahçesi




-
Ali Torun
-
Bünyamin Kelkıtlı
-
Bünyamin Kelkıtlı
Tüm Yorumlarİsmet Bey Bir şiirinizi Okudum Beğendim Gayet Güzel Yazmışsınız Yüreğinize Kaleminize Sağlık
İsmet bey ,merakımı bağışlayın:bu dörtlükleri nasıl bu kadar başarılı sıralayabiliyorsunuz,İlham kaynağınızı merak ediyorum.Selamlar
İsmet bey Şiirlerinizin bir kaçını zevkle okudum.Hepsi birbirinden güzel,çok akıcı bir üslup
Tebrik ederim.Yüreğinize ,kaleminize sağlık. Selamlar