Başucunda olsaydın nefesimi tutardım
Öldüğümü bilmezdim sen yanımda olsaydın
Sen elimi tutardın ben gözüne bakardım
Azraili görmezdim sen yanımda olsaydın.
SEN YOKSUN
Bomboş kalan duraklarda yollarda
Pembe pembe tozların var sen yoksun
Çığlık çığlık gökyüzünde martılar
Kumsallarda izlerin var sen yosun
Diyelim ki ben;
Yedi virgül sekiz
Ve
Yedi virgül yedi' nın enkazında kaldım
Ma'buduma ayan ne ki maksudum
Asi yürek sahih marazdır bende.
Sekteye uğramaz baki maksudum
Leyl-ü nehhar sevda garazdır bende...
Dağlarında yaban gülü açmadan
Kartal şahin yükseğinde uçmadan
Bolat gibi pınarlardan içmeden
Toprağına sevdalandım Türkiyem.
Cennette gezerdim sürgünden önce
Yasaklı cenahı senden öğrendim
Vebalimi senden sorsunlar bence
En büyük günahı senden öğrendim
Beni görsen kaşlarını çatarsın
Hala kinin gitmedi mii sevgili
Suskun durup ataşlara atarsın
İntizarın tutmadı mıi sevgili
Etrafından dolaş şerre bulaşma
Nadan belasını senden bulmasın
Senden kaçanlara sakın ulaşma
Açık ol! gelmeyen varsın gelmesin
Toprağa yazalım taşlar okusun
Dosta giden yola sevgi yazalım
Gökyüzünde uçan kuşlar okusun
Bayraktaki ala sevgi yazalım...
Yüreğine sızı düşmüş dediler
Şiirim şifadır yar yüreğine
Yazdıranlar Üçler Kırklar Yediler
Önce oku sonra sar yüreğine




-
Ali Torun
-
Bünyamin Kelkıtlı
-
Bünyamin Kelkıtlı
Tüm Yorumlarİsmet Bey Bir şiirinizi Okudum Beğendim Gayet Güzel Yazmışsınız Yüreğinize Kaleminize Sağlık
İsmet bey ,merakımı bağışlayın:bu dörtlükleri nasıl bu kadar başarılı sıralayabiliyorsunuz,İlham kaynağınızı merak ediyorum.Selamlar
İsmet bey Şiirlerinizin bir kaçını zevkle okudum.Hepsi birbirinden güzel,çok akıcı bir üslup
Tebrik ederim.Yüreğinize ,kaleminize sağlık. Selamlar