Ben doğmadan önce işlenmiş suçu
Bana yüklediler suçaltı oldum
Dünyaya gözünü açmamış piçi
Zay'a eklediler suçaltı oldum
Yağmuru beklerken sen gel aklıma
Yarım kalmışlıklar tamama ersin
Bari gönlüm doysun al yanaklıma
Beklerken halimi görsen gülersin
Yaşın değil yetmiş yedide olsa
Sekize çıkmaya süren varmıdır
Elbebek gülbebek nadide olsa
Cevr çekmeden devran süren varmıdır...
NUH emrinde yelken açtım kürek çektim tufanda
Kıyametten kurtuldum da gözyaşında boğuldum
Ben canımı vermem dedim cananım almayınca
Süt annesi vardır cümle çocuğun
Kardeşi olurlar o yavrucuğun
Hem de süt kardeşi kurban olası.
Kardeşten kardeşe böyle sadakat
Sütü eti derken deriye el at
-Kız hayır ne demek ne demek olmaz
-Köşeyi dönerken dönüpte bakan
-Olur olmaz yerde karşıma çıkan
-Kız sen değil miydin türküler yakan
TARLA GÜNÜ
Ben toprağım ben anayım yar benim
Kış ayında gelinliğim kar benim
Böcek çiçek çengilerim var benim
Al köteni yırt bağrımı sür beni
Var mı içinizde bizi tanıyan
Bir zaman TEDAŞ'ta arkadaştık biz
Beş yüz ismimizle tek vücut tek can
Neş'ede tasada sırdaşıdık biz
Bir ekmek parası verseniz bana
Açlıktan yerlerde sürünüyorum
Çalışarak kazan derseniz bana
Yerimden kalkmaya eriniyorum




-
Ali Torun
-
Bünyamin Kelkıtlı
-
Bünyamin Kelkıtlı
Tüm Yorumlarİsmet Bey Bir şiirinizi Okudum Beğendim Gayet Güzel Yazmışsınız Yüreğinize Kaleminize Sağlık
İsmet bey ,merakımı bağışlayın:bu dörtlükleri nasıl bu kadar başarılı sıralayabiliyorsunuz,İlham kaynağınızı merak ediyorum.Selamlar
İsmet bey Şiirlerinizin bir kaçını zevkle okudum.Hepsi birbirinden güzel,çok akıcı bir üslup
Tebrik ederim.Yüreğinize ,kaleminize sağlık. Selamlar