Seni hatırlamayacağım.
Henüz tanımıyorken seni
Elinde bir senaryo kitabıyla
Çıkıvermedin karşıma
Baharın gelişi gibi
gülümsemedin bana
Sonra o kitabı elime bırakıp
Kasten unutmadın.
Hayır.
Hiç yaşanmadı bunlar.
“Kitabım sende kalmış” diye
Beni aramadın.
Yağmurlu bir akşam
Bir sokak lambasının altında
Hiç ama hiç
Sevişmedik biz
Yağmur yağdı yalnızca
Gök gürledi.
Sonra o yağmur
Her kış yeniden yağdı
Seninle ben
Bir bankta oturup
Aynı manzaraya bakıp
Hayaller kurmadık
Turkuaz sularda
Güneş battı yalnızca
Ve o güneş
Her akşam yeniden battı
Ben seni
Gecelerin en sessiz yerinde
hiç düşünmedim.
Pencereme vuran yağmurda
Adını buğulu cama yazarken
Bulmadım kendimi
Bir kitabın arasında
Yazılmış bir not bulmadım
Senden kalma.
Sen yoktun zaten.
Ne o sokak lambası
Ne yağmur
Ne de birbirine değmekten çekinen
iki el.
Hiçbiri olmadı.
Dedim ya
Seni hatırlamayacağım.
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 21:16:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!